بجنورد-نماینده مردم بجنورد، رازجرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان از افزایش ۴ برابری مستمری مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: در برنامه ششم توسعه با پیگیری های نمایندگان مجلس دولت مکلف شد تا مستمری مددجویان بهزیستی را به میزان یک پنجم از حداقل دستمزد قانون کار پرداخت کند.

مستمری مددجویان بهزیستی ۴ برابر افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، علی قربانی در دیدار مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی اظهار کرد: نگاه دولت و مجلس به اقشار کم درآمد و آسیب دیده باعث شده تا شاهد تخصیص اعتبارات ویژه به دستگاههای اجرایی نظیر بهزیستی و تحولات معیشتی مددجویان باشیم.

وی یکی از اهداف دولت را توانمند شدن اقشار کم درآمد و آسیب دیده جامعه عنوان کرد و تصریح کرد: با توجه به سیاستهای دولت در زمینه توانمندی اقشار کم درآمد سازمان بهزیستی یک بازوی قابل اتکا برای دولت و مجلس جهت تحقق این اهداف است.

وی گفت: سازمان بهزیستی همواره یاری رسان مددجویان و اقشار آسیب دیده جامعه بوده و هست که ما نیز بواسطه بازدیدها و پیگیری های مستمر با شرایط کار در این سازمان آشنایی داریم.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی نیز ضمن تقدیر از حضور نماینده مردم در این اداره و اهمیت به مشکلات مددجویان، افزود: مهمترین مشکل بهزیستی استان کمبود اعتبارات است.

اسماعیل قربانی با بیان اینکه مهمترین هدف بهزیستی نیز در راستای سیاستهای دولت توانمندسازی مددجویان و خروج آنها از چرخه حمایتی بهزیستی است، اظهار داشت: در دولت یازدهم اقدامات مؤثری در این زمینه انجام شده است که با افزایش حمایتهای دولت خدمات اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان نیز افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: ما با ارائه برنامه های کوتاه مدت و میان مدت شاهد تحولات چشمگیری در بهزیستی استان هستیم که با تلاش همه کارکنان این تحولات ایجاد شده و رضایت مددجویان را در پی داشته است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.