محمد هاشمی گفت:‌ مطمئناً فراق هاشمی برای رهبری سنگین است که برخلاف رسم معمول دوره‌های پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، هنوز جایگزینی برای ایشان انتخاب نکرده‌اند.

محمد هاشمی: فراق آیت‌الله برای رهبری سنگین است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، صبح امروز کارکنان، مدیران و مسؤولان دفتر و جمعی از همکاران دبیرخانه مجمع، مشاوران رئیس فقید مجمع و محمد هاشمی، رئیس دفتر، به رسم هر سال برای دیدار نوروزی در دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، دور هم جمع شدند.

در تمام سالهای ۷۶ تا ۹۵ همیشه پانزدهم یا شانزدهم فروردین ماه، دیدار نوروزی کارکنان دفتر با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شد که امسال این رسم  در غیاب وی در فضایی سرشار از حزن و اندوه برگزار شد.

محمد هاشمی در این دیدار، با قرائت دعای تحویل سال، گفت: سالی سرشار از موفقیت‌های فردی و اجتماعی را برای همه‌ی شما، ایرانیان، شیعیان و مسلمانان در اقصی نقاط جهان آرزو می‌کنم.

رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این جمله که حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای نظام و ایران خیلی مؤثر بود، گفت: مردم ایران و همه‌ی مسؤولان در تمام رده‌ها و نهادها، با حضور معنادار خویش در تشییع جنازه و برنامه ها و مراسم گوناگون، برگ دیگری بر دفتر خدمات ایشان به نظام و کشور و حتی جهان اسلام افزودند.

وی  با یادآوری همدلی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری در تمام ۶۰ سال همکاری‌ها، گفت: مطمئناً این فراق برای رهبری بزرگوار نیز سنگین است که برخلاف رسم معمول دوره‌های پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، هنوز جایگزینی برای ایشان در این نهاد مهم مشورتی و مصرّح در قانون اساسی انتخاب نکرده‌اند.

هاشمی، با بیان این جمله که «همه‌ی ما تابع تصمیم رهبری نظام در خصوص آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام هستیم»، خطاب به همکاران گفت: اگر با هم بودیم که در راستای تقویت نظام تلاش خواهیم کرد و اگر با هم نبودیم، با شما خداحافظی می‌کنم.

رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشکر از همکاری تمام کارکنان در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: ان‌شاءالله هر جا که هستید، خداوند بهترین‌ها را برای شما تقدیر نماید.

در آغاز این دیدار، اصغر افشاری، مدیر کل تشریفات و مراسم، در سخنانی به ذکر خاطراتی از دیدارهای نوروزی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و پیغام عفت مرعشی، همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به همکاران در دفتر رساند و گفت: به خاطر همکاری‌های چندین ساله، ایشان را حلال و برای علوّ درجاتشان در بارگاه الهی دعا کنید
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.