مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که با سرپرست باشگاه پرسپولیس قهر نبوده و به دنبال منافع باشگاه خود است.

مدیرعامل ذوب‌آهن با سرپرست باشگاه پرسپولیس قهر نیست!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سعید آذری ضمن بیان این مطلب در مورد وضعیت باشگاه ذوب‌آهن گفت: وضعیت‌مان خوب است. با توجه به پیروزی که شب عید در ازبکستان مقابل بنیادکار به دست آوردیم، خودمان را در جدول لیگ قهرمانان آسیا حفظ کردیم. سال 96 را هم با یک مساوی ارزشمند مقابل استقلال خوزستان آغاز کردیم. شاید استقلال خوزستان در جدول لیگ در جمع صدرنشینان نباشد، اما ما توانستیم صدرنشین یک گروه از لیگ قهرمانان آسیا را متوقف کنیم. مسابقات پایانی لیگ بسیار سخت و دشوار است.

وی در مورد اینکه ذوب‌آهن شش هفته است که به پیروزی نرسیده، اظهار داشت: بازی‌ها سخت شده است، اما ما در لیگ قهرمانان آسیا دو بازی در امارات و عمان بیرون از خانه انجام دادیم و با چالش‌هایی مواجه شدیم، با این حال با دو مساوی اخیر که به دست آوردیم، به لیگ برتر امیدواریم. این هفته که بازی فوق‌العاده سختی با تیم نفت آبادان داریم که بسیار باانگیزه و متحول‌شده است. فیروز کریمی سرمربی نفت آبادان سرمربی تیم ما هم بوده و به خوبی ذوب‌آهن را می‌شناسد، فکر می‌کنم یک بازی سخت و چالشی پیش رو داریم. 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد دیدار هفته آینده با تیم بنیادکار در اصفهان گفت: این مسابقه کلید صعود ما از گروهمان در لیگ قهرمانان آسیاست. اگر بتوانیم در این بازی پیروز شویم، گام مهمی برداشته‌ایم تا به مرحله بعد صعود کنیم، اما نباید تصور کنیم چون در ازبکستان بنیادکار را برده‌ایم، در اصفهان هم از پیش برنده هستیم. باشگاه ذوب‌آهن مورد حمایت بی‌نظیر احمد صادقی مدیرعامل محترم کارخانه ذوب‌آهن و اعضای هیأت مدیره باشگاه است و تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی بگیریم. من برای هر چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

آذری در مورد وضعیت حق انتقال محسن مسلمان و حق رشد پیام صادقیان اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای با علی‌اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس داشتم، ایشان معتقد است باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ طلبکار است، در حالی که طبق اسناد موجود در سازمان لیگ، پرسپولیس به این سازمان بدهی هم دارد، به همین دلیل قرار است روز شنبه جلسه مشترکی با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کند تا وضعیت این ماجرا مشخص شود. امیدوارم روز شنبه به جمع‌بندی برسیم. 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه با مدیر پرسپولیس آشتی کرده است، گفت:‌ من با ایشان قهر نبوده‌ام و با هم آشتی هستیم، اما هرکدام ما برای منافع باشگاه خود تلاش می‌کنیم. باشگاه ذوب‌آهن خواهان حق انتقال محسن مسلمان و همچنین حق رشد پیام صادقیان از پرسپولیس است که مجموع این مطالبات 320 میلیون تومان است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.