قم- رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه بابیان این‌که مردم از شعار دادن‌های صرف برخی مسئولان واقعاً خسته شده‌اند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی به‌ویژه در زمینهٔ تولید و اشتغال نیازمند عزم و اراده ملی و مجاهدت همه‌جانبه مسئولان است تا با نگاه انقلابی و روحیه جهادی شاهد حل مشکلات موجود باشیم.

تحقق اقتصاد مقاومتی با نگاه انقلابی و روحیه جهادی ممکن می شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدجمال‌الدین دین‌پرور با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» اظهار داشت: در سال جدید به‌ویژه مردم چشم‌انتظار اقدام و عمل مسئولان در زمینهٔ رفع مشکلات مربوط به تولید داخل و نیز اشتغال‌زایی هستند.

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند مسئولان باید گزارش کارهای انجام‌شده در این رابطه را به مردم و رسانه‌ها اعلام کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران همچنین خواستار تحقق عدالت در جامعه و مقابله با مظاهر فساد و تبعیض شد و گفت: ما چنانچه بخواهیم براساس سیره علوی و نبوی عمل کنیم باید عدالت را در همه شئون حاکمیتی برقرار کنیم و در وهله اول کسانی که به‌ناحق از بیت‌المال حقوق‌های آن‌چنانی دریافت کرده و می‌کنند باید جلوی آن‌ها گرفته‌شده و وجوه پرداخت‌شده به خزانه بازگردانده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از سیره نورانی امیرالمؤمنین (ع) درس بگیریم که چگونه وقتی یکی از یاران و کارگزاران نزدیکش همچون عثمان بن حنیف بر سر سفره اغنیا می‌نشیند که در آن محفل خبری از حضور فقرا نیست، آن‌چنان مورد عتاب و خطاب قرار می‌گیرد.

وی بابیان این‌که مردم از شعار دادن‌های صرف برخی مسئولان واقعاً خسته شده‌اند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی به‌ویژه در زمینهٔ تولید و اشتغال نیازمند عزم و اراده ملی و مجاهدت همه‌جانبه مسئولان است تا با نگاه انقلابی و روحیه جهادی شاهد حل مشکلات موجود باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.