یزد- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با تلاش کارکنان قضایی دادگستری استان با کاهش ۳ هزار فقره پرونده از موجودی پرونده های دادگستری، افزایش ۱۲ درصدی مختومه های دادگستری در سال ۹۵ رقم خورد.

آمار پرونده های مختومه استان یزد در سال ۹۵ افزایش داشت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا حبیبی اظهار داشت : رسیدگی به بیش از ۲۱۵ هزار فقره پرونده در دادگستری کل استان اعم از دادسرا ها و کلیه محاکم و اجرای احکام سراسر استان در سال گذشته از عزم جدی و تلاش مضاعف کارکنان در خدمت به مردم خبر می دهد.

وی گفت: در سال جدید کارکنان با شادابی، انگیزه و توان بیشتری خدمت به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند و در جهت کمک به مردم، رفع مشکلات مراجعان به دستگاه قضایی و فصل خصومت ها و ایجاد صلح و سازش گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان بر رعایت نظم، وقت شناسی و برخورد خوب و مبتنی بر احترام با ارباب رجوع دادگستری تأکید کرد و ابراز داشت: تلاش برای بهتر بودن در تمام زمینه ها باید تداوم داشته باشد و تسریع در رسیدگی به پرونده ها در عین دقت بیشتر، رفت و آمد ارباب رجوع به دستگاه قضایی را کم کند.

حبیبی از تشکیل کمیته ممیزی در کنار کمیسیون نقل و انتقالات قضات خبر داد و گفت: این کمیته به پایش دقیق آراء قضات پرداخته و با تعیین سطح علمی و لحاظ نمودن بسیاری از فاکتورهای مهم دیگر، نقش ارائه نظرات مشورتی تأثیر گذار بر کمیسیون نقل و انتقالات را دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.