۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 51717

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به بحث جمع آوری دست فروش ها در اطراف حرم اشاره کرد و گفت: از امروز دست فروشان اطراف حرم جمع آوری می شوند.

برخورد با دستفروشان اطراف حرم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مجتبی عبداللهی در جریان بازدید از اقدامات شهرداری در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام گفت: آمادگی لازم برای برگزاری این مراسم را داریم.

وی بحث جمع آوری دست فروش ها در اطراف حرم اشاره کرد و گفت: با این افراد برخورد کرده اما با رفتار خوب و سعه صدر اقدام به جمع آوری دست فروشان خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بابیان اینکه مناطق 22 گانه در این زمینه همراه شرکت ساماندهی مشاغل شده اند، گفت: 100 خودرو با 500 نیرو اقدام به جمع آوری دست فروشها در اطراف حرم می کنند.

عبداللهی با اشاره به اینکه پهنه بندی های لازم انجام شده است گفت: با سراکیپ مربوطه کار رامدیریت می کنم.

وی با بیان اینکه از امروز کار آغاز می شود، گفت: تا پایان مراسم فعالیت ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: بساط این افراد راتحویل گرفته صورتجلسه می کنیم و به آنها قبضی داده و بعد از پایان مراسم وسایل شان را تحویل می دهیم.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه گل فروش در جاده منتهی به بهشت زهرا زیاد است، گفت: ساماندهی کرده ایم که مشکلی ایجاد نشود.

عبداللهی با بیان اینکه برای صنف گل فروشی ها جایگاهی در نظر گرفته شده است گفت: در مسیر بزرگراه صالح آباد بطور کامل گلفروشها ساماندهی شده اند.

وی همچنین در بخش دیگر سخنانش از جمع آوری متدکیان خبر داد و گفت: این کار با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری تهران انجام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.