بیرجند-نماینده ولی فقیه دراستان  خراسان جنوبی گفت: هیچ خدمتی در جامعه بالاتر از صداقت، راستگویی و حق نیست و مسئولیت‌های فرهنگی و فرهنگ‌ساز باقیات و صالحات است.

مسئولیت‌های فرهنگی و فرهنگ‌ساز باقیات و صالحات است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر چهارشنبه در دیدارنوروزی با مدیران خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: هر چه که از گوش وارد می‌شود و انسان آن را می‌شوند نیز به قلب انسان وارد می‌شود.

آیت الله عبادی افزود: امروزه در شرایطی که زندگی می‌کنیم که انواع کانال‌های خبری و رسانه‌ای خودی و بیگانه در دسترس هستند پس فضای مجازی، صدا و سیما و رسانه‌ها مسئولیت زیادی دارند و باید اخبار درست و سالم را به مردم برسانند.

نماینده ولی فقیه دراستان  خراسان جنوبی بیان کرد:مسئولیت‌هایی که بر عهده عناصر فرهنگی و فرهنگ‌ساز است بر خلاف تصور برخی کاسبی و از نوع مابقی شغل‌ها نیست و اگر سالم و صحیح باشد به معنای ارشاد است و باقیات و صالحاتی است که برای آنها باقی می ماند.

آیت الله عبادی بیان کرد: در جامعه امروزی باید حواسمان را جمع کنیم اگر کسی توسط رسانه گمراه شود مسئولیت گمراهی او بر عهده افراد آن رسانه است و هنگامی که از طریق قلم و سخن ما فردی گمراه شود بیرون آوردن او از گمراهی خیلی سخت می‌شود و گناه این امر بر گردن عوامل آن رسانه است.

وی افزود: مسئولانی که در جهت فرهنگ جامعه با صدق، حق گویی، سلامت نفس، راهنمایی و ارشاد صحیح کار می‌کنند جای تبریک برای آنها دارد و هیچ خدمتی بالاتر از این نیست اما از سوی دیگر جای تسلیت است برای افرادی که به هر انگیزه‌ای به جامعه دروغ بگوید و جامعه را به فساد بکشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: جای تاسف است برای افرادی که حقی را ناحق و ناحقی را به حق جلوه دهد و معصیتی بالاتر از این نیست که در جامعه اسلامی حق را ناحق و ناحق را به حق جلوه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.