مشهد- مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد، از انجام ۸۲ عملیات پیشگیرانه در پی وقوع زلزله در سطح و حومه این کلانشهر خبر داد .

۸۲ عملیات پیشگیرانه در پی وقوع زلزله در مشهد صورت گرفت

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم حسن جعفری در تشریح جزییات این خبر افزود : اولین حادثه در ساعت ۱۰ و ۴۸ دقیقه صبح امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و تا هم اکنون ماموران اتش نشانی برای ۶۰ مورد عملیات پیشگیرانه به کمک شهروندان شتافته اند .

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد تصریح کرد : اکثر اقدامات پیشگیرانه در منازل مسکونی خطری سطحی و حومه شهر انجام شده است که تعداد آن تا این لحظه به ۸۲ مورد رسیده است .

وی با بیان اینکه بیشترین این اماکن در خیابان های شهید آوینی، مهدی آباد، طبرسی، سپاد، بابک، آیت الله عبادی، دانش شرقی، سیدی، آزادی، حر و کوشش بوده است، تصریح کرد: ۲ مورد این حوادث مرتبط با تخریب سطحی ۲ کوره آجر پزی در انتهای بلوار مفتح و همت آباد، ۲ مورد بازدید از دو واحد تجاری پرخطر در خیابان های طبرسی و احمد آباد، یک مورد احتمال سقوط المان شهری در پل میدان امام حسین(ع) و یک مورد نشست چاه منزل در خیابان پروین اعتصامی بود .

جعفری همچنین خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰ آتش نشان در ۴۸ ایستگاه آتش نشانی به صورت آماده باش درآمده و خودروهای عملیاتی نیز از آشیانه ایستگاه ها خارج شدند .

مدیر عامل اتش نشانی مشهد با اشاره به استقرار تیم های عملیات ویژه این سازمان در ایستگاه ۹ شهدا، یادآور شد: ۲ تیم عملیات ویژه این سازمان نیز به دلیل نزدیک بودن به شهرستان های پر آسیب در شهرک رضویه مستقر می شوند تا در صورت لزوم امداد رسانی بهنگامی داشته باشند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.