۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 517613

دارنده نشان نقره مسابقات دو و میدانی پارالمپیک ریو گفت: هدف بزرگی در سر دارم و آن هم کسب مدال در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

اهداف تازه دارنده مدال نقره پارالمپیک

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، در خصوص شرایط تمرینی‌اش جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی، اظهار کرد: پس از پارالمپیک ریو تمریناتم را ادامه دادم و اکنون از شرایط و رکوردهای خوبی برخوردار هستم. ماه آینده نیز بازی‌های کشورهای اسلامی را پیش‌رو دارم که برای این مسابقات آماده می‌شوم. همچنین قرار است اول اردیبهشت‌ماه، اردوی آمادگی تیم‌ملی برگزار شود که در این اردو به حداکثر آمادگی دست پیدا خواهم کرد.

وی با بیان این‌که در مسابقات کشورهای اسلامی قرار است در پرتاب‌های دیسک و وزنه شرکت کنم، عنوان کرد: ماده تخصصی من پرتاب دیسک است و پرتاب وزنه ماده غیرتخصصی‌ام می‌باشد. من اکنون دچار سرماخوردگی شده‌ام و پیش از این مشکل، رکوردم در پرتاب دیسک ۴۶ متر و ۷۱ سانتی‌متر و در پرتاب وزنه ۱۱ متر و  ۲۰ سانتی‌متر بود.

این دو و میدانی‌کار خوزستانی بیان کرد: بیشتر تمرکز من روی پرتاب دیسک، همان ماده تخصصی‌ام است ولی در حال حاضر در هر دو ماده شرایط خوبی دارم. پس از این مسابقات هم رقابت‌های جهانی لندن را پیش‌رو خواهم داشت و عزمم را برای کسب مدال در هر دو مسابقه جزم کرده‌ام. هدف من رکورد زدن در مسابقات جهانی است.

وی در خصوص توجهات مسوولان به وی پس از مسابقات پارالمپیک ریو، گفت: توجهات و رسیدگی به من خوب بوده است و مسوولان آن امکاناتی که در شهرستان دزفول خواسته‌ام را برایم فراهم کرده‌اند و جا دارد از آن‌ها قدردانی کنم.

قلعه‌ناصری عنوان کرد: در پارالمپیک ریو با کمترین امکانات به مدال رسیدم و اکنون هدف بزرگی در سر دارم و آن هم کسب مدال در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. من می‌خواهم رکوردی بالاتر از پارالمپیک ریو به ثبت برسانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.