رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از سرمربیان تیم‌های لیگ برتر خواست که مسئولیت حرف‌هایی را که به زبان می‌آورند، بپذیرند.

واکنش دپارتمان داوری به اظهارات سرمربیان استقلال و پیکان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حسن کامرانی‌فر ضمن بیان این مطلب درباره اعتراض مجید جلالی و بازیکنان پیکان به قضاوت سیدمهدی سیدعلی در دیدار پرسپولیس - پیکان اظهار داشت: با ناظر بازی صحبت کردم. به اعتقاد ما در این بازی هیچ اتفاقی رخ نداده است. حتی صحنه‌ای که پیکانی‌ها اعتقاد به پنالتی دارند، اصلاً پنالتی نبوده است.

وی با اشاره به نوع صحبت‌های جلالی و بازیکنان پیکان تصریح کرد: مربیان و بازیکنانی که علیه داور صحبت می‌کنند، باید مسئولیت اظهارات خود را بپذیرند. ما اظهارات مربی و یک بازیکن پیکان را به کمیته انضباطی گزارش کرده و از این کمیته درخواست رسیدگی داریم. کسانی که این‌گونه علیه داور صحبت کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.

رئیس دپارتمان داوری در خصوص اعتراض علیرضا منصوریان و استقلالی‌ها به داوری رضا کرمانشاهی گفت: هنوز این بازی را آنالیز نکرده‌ایم، اما باید یک موضوع را بگویم. علیرضا منصوریان از مربیان با اخلاق است و امیدوارم روش صحبت علیه داوری را پیشه نکند. او باید پاسخگوی صحبت‌هایش باشد. من طبق صحبتی که با ناظر بازی گسترش فولاد تبریز - استقلال داشتم، داور تصمیم اشتباهی به ضرر استقلال نگرفته است.

«بازی پرسپولیس - پیکان و گسترش فولاد - استقلال مشکلی داوری نداشت و قضاوت هر دو داور خوب بود»، کامرانی‌فر با بیان این جمله خاطرنشان کرد: اخراج بازیکن پیکان هم درست بوده و کارت زرد مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس هم به دلیل ارتکاب رفتار غیرورزشی کافی بود.

وی در ارتباط با حضور علیرضا منصوریان در جایگاه VIP ورزشگاه بنیان دیزل و اینکه حق حضور در این مکان را داشته است یا نه، گفت: این مسئله در اختیار نماینده فدراسیون و مسئول برگزاری مسابقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.