یزد- امام جمعه یزد گفت: مردم در شورای شهر به افرادی متخصص در حوزه مدیریت شهری، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی نیاز دارند.

مردم در شورای شهر به افراد متخصص نیاز دارند/ بانک ها از تولید حمایت کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه یزد در مورد شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مردم در شورای شهر به افرادی متخصص در حوزه مدیریت شهری، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی نیاز دارند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری گفت: شوراهای شهر وظیفه سیاسی و حزبی ندارند و اعضای شورای شهر باید ارائه خدمات شهری، عمرانی و خدماتی را ملاک برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.

امام جمعه یزد  در مورد انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: رییس جمهور منتخب مردم باید فردی باشد که برای رضای خدا و در راستای حراست از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی  و خدمت به مردم تلاش کند.

ناصری در مورد شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تدوین شده است، گفت: تنها راه ایجاد اشتغال و تحقق شعار سال ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی است.

امام جمعه یزد افزود: برای تحقق این امر، استفاده از نخبگان و جوانان و ظرفیت‌های بسیار خوب آنها در حوزه افزایش تولید و ارتقاء کیفیت محصول بسیار اثرگذار است.

ناصری گفت: اگر متخصصین و نخبگان، تولید در واحدهای تولیدی استان و به تبع آن کشور را رصد کنند و راهکارهای ارتقاء کیفیت تولید را آموزش دهند، دیگر نیاز به پوشاک خارجی نخواهد بود و با همت متخصصین در کشور، بهترین پوشاک تولید می شود.

امام جمعه یزد اظهار داشت: برای تحقق شعارسال، باید فرهنگ جدیدی در بین تولیدکنندگان و بانک‌ها ایجاد شود و از سودهای بیشتر چشم پوشی شود،سود بیشتر کیفیت کار را پایین آورده و محصول بی‌کیفیت بازار خود را از دست می‌دهد.

ناصری گفت: در راستای توسعه اقتصادی، سیستم بانکی باید از صنایع و واحدهای تولیدی حمایت کند.

امام جمعه یزد با اشاره به نزدیک شدن ایام اعتکاف ابراز داشت: اعتکاف یک حرکت معنوی است که همه مردم را به آن توصیه می‌کنم و از افرادی که سه روز در مساجد معتکف می‌شوند می‌خواهیم که در دعاها و نیایش‌های خود برای سربلندی کشور دعا کنند.

ناصری افزود: در ماه رجب درهای رحمت خدا به سوی بندگان  باز است و در این ماه برای بهره‌مندی از رحمت الهی باید تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.