رشتخوار –امام جمعه موقت رشتخوار گفت: مسئولیت پذیری در نظام اسلامی یک امانت است نه گوشت شکار و لذا مسئولان باید مسئولیت رابرای خدمت به مردم در دست بگیرند.

 مسئولیت گوشت شکار نیست

به گزارش قدس آنلاین ؛حجت ا لاسلام محمد رضا حسین زاده در خطبه های نماز جمعه در مصلی علی ابن ابی طالب(ع) رشتخوار با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: مردم  باید  با حضور حد اکثری در پای صندوق ها رای حضور یابند.

 وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: باید در مباحث اقتصاد مقاومتی جهاد گونه عمل کرد.

امام جمعه موقت رشتخوار  با بیان اینکه مسئولان با  «تولید و اشتغال»  در عمل باید به  کاهش بیکاری و نیز افزایش تولید در کشور تلاش مضاعف کنند، اظهار داشت: تولید و اشتغال بدون روحیه انقلابی و عشق به خدمت امکان پذیر نیست و کسانی که این روحیه را ندارند، نمی توانند کاری کنند .

وی در ادامه سخنانش با اشاره به سالروز قطع ارتباط سیاسی ایران با امریکا گفت: به آمریکا و استکبار جهانی نمی توان اعتماد کرد و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر توان داخلی است.
حجت ا لاسلام حسین زاده گفت:ملت ایران نیاید به امریکا اعتماد کند چرا که به نام عدالت در کشور های خاور میانه  با راه اندازی ناتو عربی  به مردم ظلم می کند.

وی  با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه بیان داشت: آمریکا و حمله های موشکی به سوریه امروز سرپوشی بر حمایت هایی بوده که خود آنان از تروریست ها کرده اند.

وی هم چنین  با اشاره به اینکه اعتکاف به معنای خلوت با خدا و دوری از مسائل مادی و دنیوی و روزه گرفتن است، گفت:اعتکاف بهترین راه مبارزه با شیطان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.