اردبیل-امام جمعه اردبیل با اشاره به تهدید داعش گفت: این تهدید بر اساس یک تفکر کلامی و فقهی و برداشت خاص از متون دینی است زیرا داعشی‌ها و وهابی‌ها با این تفکر و اعتقاد، نسل‌کشی وسیع شیعیان در جهان را در سر می‌پرورانند و از آنجا که ایران مرکز اصلی و مرکز قدرت شیعیان است لذا تمام هدف آنها رسیدن به ایران است.

نسل کشی شیعیان هدف داعش/آل سعود در جنایت ها ی منطقه دست دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار داشت:اقتضا می کند که ایران در خارج از مرزهای خود به دنبال امنیت پایدار باشد و لذا حضور ایران در سوریه در واقع دفاع از امنیت ایران است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه حجم عظیمی از تبلیغات در کانالهای اجتماعی و هوایی به شبهه پراکنی در خصوص حضور ایران در سوریه و عراق اختصاص دارد، تصریح کرد: این تبلیغات از طرف خود وهابی‌ها و استکبار جهانی است تا ما را در داخل خانه خود مورد هجمه قرار دهند، حضور ایران در سوریه حضور مستشاری است و اگر هزینه‌ای در آنجا برای مستشاران نظامی ایران صورت بگیرد برای امنیت ملت ما و کشور ماست.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار کرد: امروز امنیت هر کشوری در خارج از مرزهای آن رقم می‌خورد، آمریکا، روسیه، اروپا، ترکیه، عربستان و غیره همه در خارج از مرزهای خود در حال جدال هستند و هزینه پرداخت می‌کنند.

وی بیان کرد: ترامپ اعلام کرد که ما تا حال ۶ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده‌ایم، وی در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود نیروهای آمریکایی را از معرکه‌های درگیری خارج کند، اما عملا در یمن و سوریه به یک طرف منازعه تبدیل شده است.

عاملی بیان کرد: در دنیا همه سؤال می‌کنند که چرا ایران در کانون بحران در امنیت کامل است؛ یک علت اصلی آن حضور ایران در سوریه است، بسیاری از برنامه‌های داعش برای ایران در اثر حضور نیروهای ایران در سوریه در همانجا کشف می شود.

وی گفت: آرزو و مقصد بزرگ داعش نسل‌کشی شیعیان جهان است و عربستان از این روحیه آنها در سوریه و عراق و حتی در داخل عربستان نهایت استفاده را می‌برد انفجار مسجد جامع در شهر قدیح عربستان که در آنجا شیعیان زیادی کشته شدند، با همکاری داعش و دولت آل سعود انجام گرفت.

امام جمعه اردبیل گفت: حضور ایران در سوریه حضور مستشاری است و اگر هزینه‌ای در آنجا برای مستشاران نظامی ایران صورت بگیرد برای امنیت ملت ما و کشور ماست زیرا آرزو و مقصد داعش نسل‌کشی شیعیان جهان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.