پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدار برابر هال سیتی صحبت کرد.​​​​​​​

 گواردیولا: اتفاقی در تونل ورزشگاه چلسی رخ نداد

به گزارش قدس آنلاین، شکست برابر چلسی، شرایط سیتیزن ها برای حضور در رتبه دوم جدول را دشوار ساخته است. به نقل از ورزش سه پپ گواردیولا در نشست خبری خود به تشریح مسایل گوناگون پرداخت.

رویایی با مارکوس سیلوا: "از زمانی که در بایرن بودم و او هدایت المپیاکوس را بر عهده داشت، وی را می شناسم. عملکرد او بسیار برجسته بوده زیرا تیمی در رتبه های پایین را تحویل گرفت و قادر به کسب نتایج خوبی بوده است. تیم سیلوا بازی باکیفیتی ارائه می دهد و تنها به دنبال ارسال توپ های بلند نیستند. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند و من به روش بازی هال سیتی علاقمند هستم. در ترکیب هال سیتی بازیکنان با استعداد فراوانی وجود دارد و سبک بازی آنها نیز همیشه هجومی بوده است."

شرایط ادامه فصل: "شرایط کاملا واضح است. ۸ دیدار تا پایان باقی مانده و تمام هدف ما به پایان رساندن فصل جاری در بین ۴ تیم بالای جدول است. از همان ابتدای فصل هم می دانستم که نبرد دشواری تا پایان مسابقات ادامه خواهد داشت اما در حال حاضر ما کمی نا امید هستیم. اما در نهایت من از اتفاقاتی که در فصل جاری رخ داد خوشحال هستم و می دانم که باید پیشرفت زیادی داشته باشیم."

شرایط کمپانی و دلف: "هر دو بازیکن برابر چلسی نمایش خوبی داشتند. دلف بازیکن بسیار باکیفیتی است و شاید شایسته زمان بیشتری برای بازی کردن بوده است. کمپانی نیز مدتی طولانی مصدوم بود اما چند هفته ای است که شرایط مساعدی یافته است."

اتفاقات تونل استمفوردبریج بعد از شکست برابر چلسی: "تونل ورزشگاه استمفوردبریج بسیار تنگ است و در کل اتفاق خاصی آنجا رخ نداد. ما به چلسی به خاطر پیروزی تبریک گفتیم و بازیکنانم بسیار مودبانه با شکست برخورد کردند. همچنین  ما زمانی که پیروز می شویم سعی می کنیم بسیار با احترام برخورد کنیم. زمانی که شما پیروز می شوید باید آرام باشید و در زمان شکست نیز باید احساسات خودتان را کنترل کنید. اما اطمینان دارم بازیکنانم در فصل جاری لایق دستاوردهای بیشتری نسبت به شرایط فعلی بوده اند."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.