تربت جام ـ وزیر بهداشت و درمان واستاندار خراسان رضوی با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان تربت جام از بخش مرکزی و نقاط آسیب دیده روستای چاه مزار سفلی از نزدیک با مردم و حادثه دید گان دیدار کرد .

بازدید وزیر بهداشت و درمان از مناطق آسیب دیده تربت جام

 به گزارش قدس آنلاین، دکتر هاشمی در این سفر چند ساعته که عصر امروز در بخش مرکزی تربت جام حضور یافت اظهار داشت: اطمینان از خدمات انجام شده و آشنایی وبررسی مشکلات مردم از نزدیک از اهداف این سفر می باشد و امیدوارم با استاندار خراسان رضوی مصوبات خوبی برای زلزله زدگان داشته باشیم که بزودی اعلام خواهد شد.

وی گفت: نتیجه خدمات انجام شده در زلزله اخیر خراسان رضوی رضایت بخش بوده و هرچند نوع زلزله د رمنطقه لغزشی اتفاق افتاده و خسارتهای کمتری برای منطقه بوجود آمده است و همچنین برای بازسازی هم بزودی تصمیماتی گرفته شده است که بزودی اجرایی می شود.

و در ادامه به وضعیت مشکلات کلی در روستاهای تربت جام همچون چاه مزارسفلی انتقاد کرد و گفت: خدا را شکر که دراین منطقه زلزله اتفاق افتاده تا مشکلات مردم دیده شود تا مسئولین بفکر مردم محروم هم باشند که هموطنان ما در چه وضعیت دشواری زندگی می کنند.

استاندارخراسان رضوی درپاسخ به خبرنگار ما  که آیا ازخدمت رسانی مدیران به زلزله زدگان رضایت کامل دارید گفت: در هیچ کاری رضایت قلبی وجود ندارد و همه جا درمواقع بحران با کاستی هایی مواجه است و حضور در برخی مناطق و مکانها امکان پذیر نیست و در مجموع مدیریت بحران درتربت جام  خوب عمل کرده و خدمت رسانی به موقع انجام شده است.

علیرضا رشیدیان در ادامه افزود: همراهی نماینده دولت ووزیر بهداشت ودرمان نشان از اهمیت برسی مشکلات آسیب دیدگان بوده و الان باید به بازسازی بپردازیم وآن را مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: برای رفع مشکلات آسیب دیدگان تلاش همه جانبه دستگاهههای اجرایی را می طلبد که خوشبختانه این تلاش و وحدت د رخدمت رسانی دربین مدیران شهرستان وجود دارد.

شایان ذکر است: که روستای چاه مزار سفلی د ر۷۰ کیلومتری تربت جام ودر بخش مرکزی ودهستان موسی آباد قرار دارد که ۸۸واحدمسکونی آن ۳۵ واحد خسارت ۸۰درصدی و ۳۲واحد مسکونی دیگر خسارت صد در صدی  وارد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.