ساری- مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران از پرداخت ۲۳۸ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به ۸۳۰۰ مددجوی مازندرانی در سال گذشته خبر داد.

۴ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد مازندران در نوبت دریافت وام قرار دارند

به گزارش قدس آنلاین، سید زین العابدین پرواسی با اشاره به اینکه چهار هزار نفر از مددجویان مازندرانی در نوبت دریافت وام های قرض الحسنه قرار دارند، افزود: سال گذشته ۱۱۰۲ مورد وام درمان، ۶۹۴ مورد وام مسکن نیازمندان، ۳۸۲ مورد وام تامین جهیزیه و ازدواج و شش هزار و ۱۱۳مورد وام سایر نیازمندیها به مددجویان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در جهت توانمند سازی خانواده های تحت حمایت است، افزود: وام قرض الحسنه به منظور رفع مشکلات مددجویان پرداخت می شود.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران هدف از تشکیل این صندوق را گسترش فرهنگ قرض الحسنه، فراهم کردن زمینه  مشارکت  خیّران و نیکوکاران و کمک های مردمی و تسهیل در پرداخت وام به مددجویان دانست.

پرواسی اضافه کرد: در بخش اشتغال به ۱۰۳۳ نفر از مددجویان بیش از ۱۱۸میلیارد ریال تسهیلات جهت اجرای طرح اشتغال اعطا شد.

وی با تاکید بر اینکه این صندوق خدمات گوناگونی را جهت خودکفایی  مددجویان و ایجاد خود باوری در آنان ارائه می دهد، اظهار کرد: در سالجاری تلاش می کنیم تا با بهره گیری از ظرفیت خیّران و نیکوکاران و تقویت بنیه مالی صندوق، به تعداد بیشتری از متقاضیان وام پرداخت کنیم.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران یادآور شد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به منظور رفع نیازهای ضروری مددجویان و نیازمندان در زمینه های اشتغال، ازدواج، درمان، تحصیل و مسکن ایجاد و مردم خیّر و نیکوکار مازندرانی می توانند با سپرده گذاری در این صندوق، زمینه خدمت رسانی بهتر به نیازمندان را فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.