اهواز-دبیرهیات کشتی خوزستان از افتخار آفرینی فرنگی‌کاران خوزستانی در مسابقات انتخابی تیم ‌ملی جوانان  و کسب با  ۱۱ مدال رنگارنگ و یک مقام چهارمی و ثبت برگ زرینی دیگر در کارنامه کشتی استان خبرداد.

فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در انتخابی تیم‌ ملی درخشیدند

محمد امین کجباف در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه فرنگی کاران جوان کشور از شانزدهم تا هجدهم فروردین ماه در خانه کشتی شماره ۲ تهران باهم به پیکار پرداختند اظهار کرد: در این رقابت ها نیز ۷۷ فرنگی کار در قالب ۲۱ تیم  از ۲۰ استان حضور داشتند.

وی بابیان اینکه در وزن ۵۰ کیلوگرم پویا دادمرز و علی یاری‌زاده  از خوزستان  موفق به کسب سکوی های قهرمانی و نائب قهرمانی شدند، افزود: در همین وزن نیز مهرگان جهانگیری از استان جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.

دبیرهیات کشتی استان خوزستان ادامه داد: در وزن ۵۵ کیلوگرم هم  بهنام عبدولی از خوزستان به نایب قهرمانی رسید.

کجباف گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم کرامت عبدولی، حامد تاب و یوسف حسین‌وند به ترتیب درجایگاه های اول تا سوم این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی قرار گرفتند.

وی در ادامه اظهار کرد: در وزن ۶۶ کیلوگرم  امین کاویانی‌نژاد و حسین اسدی به ترتیب نشان طلا و نقره به خوزستانی ها رسید و در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد شربی از استان گردن آویز طلا را از آن خود کرد.

 دبیرهیات کشتی خوزستان بیان کرد: در وزن ۸۴ کیلوگرم آرمان علیزاده از خوزستان سکوی سوم را به خود اختصاص داد و در وزن آخر ۱۲۰ کیلوگرم امین میرزا زاده از استان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.