شورای صنفی نمایش در بیانیه‌ای مطرح کرد که فیلم های اکران نوروزی از تبلیغ مناسبی در تلویزیون برخوردار نبودند.

شورای صنفی نمایش بیانیه داد/ تلویزیون کم و دیرهنگام کمک کرد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  شورای صنفی نمایش در بیانیه ای نسبت به نوع همکاری رسانه ملی و پخش تبلیغات فیلم های اکران نوروزی واکنش نشان داد.

در متن این بیانیه آمده است:

«به نام تغییردهنده دل‌ها و دیده‌ها

سینمای ایران سینمایی است که توانسته بر مرتفع‌ترین قله‌های سینمایی جهان بایستد و نماینده‌ای شایسته برای کشوری باشد که سال‌هاست مرکز توجه قدرت‌های بزرگ جهان است.

سینما پرچمدار فاخرترین و ارزشمندترین آثار فرهنگی دنیای امروز است و مخاطب این فرهنگ عموم مردم جامعه... خوب می‌دانیم رسانه‌ای که با سرمایه ملی و بودجه عمومی اداره می‌شود، رسالتش ارتقا و تکثیر فرهنگ برای همه‌ ملت و عموم مردم است، جای تبعیض و اینکه هر روز خطوط قرمزی جدید را برای همراهی تلویزیون و سینما تعریف کنیم باید دست هم را گرم بفشاریم و فراموش نکنیم تبلیغ سینما و فیلم‌های سینمای ایران حمایت بی‌چون و چرا از تولید ملّی و داخلی‌ست.

چرا که در سال‌های اخیر حمایت از تولید ملی و داخلی همواره مورد تأکید و اهمیّت از سوی مقام معظم رهبری بوده و هست. برای فیلم‌های اکران نوروزی یا تبلیغ نداشتیم و اگر در مواردی هم داشتیم کم بود و دیر هنگام...! با تمام این شرایط جبری حضور گسترده و پرشور مردم عزیز در ایام نوروز در سینماها را می‌ستاییم. این حضور سرشار از شوق تعبیری روشن از همدلی و مهربانی بود که قدردان آن هستیم.

جا دارد از همکاری، حضور و میزبانی سینماداران گرامی و دست اندرکاران سینماها که سانس‌های فوق العاده آنها تا نیمه شب و حتی در بعضی از موارد تا دم صبح ادامه داشت، تشکر و قدردانی ویژه داشته باشیم.

دست در دست هم دهیم به مهر که رونق و سربلندی سینمای ایران باعث عزّت و مدال افتخارش بر گردن همه‌ ایران و ایرانی‌ست.»

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.