بیرجند- استاندارخراسان جنوبی گفت: در ماه های اخیر بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی در استان سرمایه گذاری شده است.

۱۰۰۰ میلیارد ریال به طرح های بهداشتی درمانی خراسان جنوبی اختصاص یافته است

به گزارش قدس آنلاین، سید علی اکبر پرویزی، ظهر شنبه در آیین افتتاح مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول(ص) فردوس، مرکزشبانه روزی خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه اورژانس ۱۱۵ باغشهر اسلامیه اظهار داشت: با پیگیری های مستمر و مساعدت وزارت بهداشت در خصوص تکمیل کادر پزشکی و پیراپزشکی این مراکز نیز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در ۹ ماه اخیر، شاهد سومین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان هستیم، افزود: این امر نشان دهنده توجه جدی دولت به مناطق محروم و نیز توجه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به تکمیل طرح ها و پروژه های عمرانی در استان است.

استاندارخراسان جنوبی با قدردانی از زحمات وتلاش های وزارت راه وشهرسازی در ساخت این پروژه ها، گفت: پروژه های درمانی و طرح های بهداشتی درشهرستان فردوس نیز به همت وزارت راه و شهرسازی احداث و به مردم خوب فردوس تقدیم شده است.

پرویزی، عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت تدبیر و امید را قابل ستایش دانست و تصریح کرد: امید است این سبک مدیریت جهادی در سال های آینده و در دولت های آتی نیز ادامه داشته باشد تا مردم شاهد برکات آن باشند.

وی با اشاره به سفرهای مکرر وزیر بهداشت به استان خراسان جنوبی، افزود: در طول سه سفر اخیر وزیر بهداشت به استان،  بالغ بر ۴۳۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت های بیمارستانی استان افزوده شده است.

استاندارخراسان جنوبی، بابیان اینکه طی سال های گذشته نیز ۲۵۰ تخت بیمارستانی در استان تجهیز شده است، افزود: امید است این روند در سال ۹۶ نیز ادامه داشته باشد.

پرویزی، اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در تمامی شهرستان های استان امکانات بهداشتی به حدی باشد که مردم این شهرستان ها برای رسیدگی به مشکلات درمانی خود نیازی به سفر به شهرستان ها و یا استان های همجوار نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.