یزد - استاندار یزد گفت: محورهای هشت گانه سال های قبل به اضافه چند محور تکمیلی برای توسعه استان مدنظر است و با توجه به نیازهای استان با تلاش مدیران، طرح هایی برای توسعه و تحول و رونق کسب و کار و اشتغال جوانان در استان تهیه می شود.

طرح های توسعه ای یزد با توجه به نیازهای استان تدوین می شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، سیدمحمد میرمحمدی پیش ازظهر شنبه در نخستین شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهارداشت : سهم درآمدهای مالیاتی استان در بودجه امسال با کمک نمایندگان استان کاهش قابل توجهی یافته که قدردان تلاش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای کاهش این سهم هستیم
وی افزود: این میزان کاهش با توجه به درخواست های تولیدکنندگان و صنعت گران آرامش بیشتر در واحدهای تولیدی استان را به دنبال دارد.

میر محمدی تصریح کرد: طرح های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی استان بر مبنای کارهای علمی و با توجه به منابع و امکانات استان و در راستای رفع نیازهای جامعه و با رویکرد حل مشکلات تهیه شود.

رئیس شورای برنامه و توسعه استان درباره دلایل درخواست ارائه طرح از سوی مدیران استان برای سفر احتمالی ریاست جمهوری گفت: هدف مدیریت استان تقویت نگاه نیازسنجی و نوگرایی در پاسخگویی به مشکلات مردم استان، شکوفایی ظرفیت های استان بر اساس منابع موجود، تثبیت جهت گیری مدیران در مسیر چشم انداز، هدفمند شدن فعالیت ها و جدیت در پیگیری است.

وی در باره طرح هایی که دروز گذشته در راستای اشتغالزایی دراستان  منعقد شد گفت: در سفر دیروز وزیران ارتباطات و تعاون طرح های تکاپو با ۲۶ تفاهم‌نامه در قالب ۷۰ پروژه فناوری اطلاعات و ارتباطات که ایجاد ۶ هزار و ۶۴۹ شغل برای جوانان تحصیلکرده را به دنبال دارد، و امیدواریم در سایر بخش ها نیز موفقیت حاصل شود.

در این جلسه که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، علاوه بر ارائه گزارش درآمد و اعتبار تملک دارایی های استان در بودجه ۹۶ از سوی معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، برخی از مدیران طرح های مهم دستگاه خود را برای تصویب یا افتتاح در سفررئیس جمهوری ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.