وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گفت: تا پایان دولت یازدهم حدود ۹۵ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار از اینترنت بهره مند می شوند.

۹۵درصد روستاهای کشور از اینترنت بهره مند می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمود واعظی، در آئین افتتاح متمرکز اینترنت پرسرعت در ۶۶۹ روستای استان گلستان اظهار کرد: تمام تلاش ما این است همه مردم کشور از امکانت مساوی برخوردار شوند چراکه امکانات دولتی فقط مربوط به پایتخت نشین ها و مراکز استان ها نیست بلکه باید در اختیار تمام مردم حتی در مناطق دور افتاده و مناطق مرزی قرار گیرد.

وی افزود: رئیس جمهور به اعضای کابینه خود اعلام کردند که آنچه از بودجه دارید برای مناطق محروم و روستاهای کشور صرف کنید و در این دولت با تمام محدودیت هایی که وجود داشت امکانات را در اختیار روستاها گذاشتیم.

واعظی با اشاره به اینکه قبل از فعالیت دولت فقط ۹ هزار روستای کشور از نعمت گاز برخوردار بودند، اظهار کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۴ هزار روستا به این تعداد از روستاها اضافه شد.

وی تصریح کرد: رساندن اینترنت به روستاها جزو برنامه های ما محسوب می شود چرا که معتقدیم بهترین فرزندان ما کسانی هستند که در روستاها به دنیا می آیند و اکنون کسانی هستند که منشا خدمات هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گفت: در دنیای امروز همه فعالیت ها در بستر اینترنت به مردم داده می شود لذا با این نیت بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کردیم.

وی افزود: در طول سه سال گذشته اینترنت را در اختیار ۲۷ هزار روستا گذاشته و بنا داریم تا پایان این دولت حدود ۹۵ درصد از روستا های بالای ۲۰ خانوار را از اینترنت بهره مند کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.