نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد: اصولگرایان ممکن است در دقیقه آخر به یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری برسند ولی در مباحث انتخاباتی حتما با چهار یا پنج نفر وارد میدان می شوند از این رو اصلاح طلبان نیز نباید تنها با یک نامزد مقابل آنان باشند.

تابش: اصولگرایان با چندین کاندیدا می آیند/ نامزد پشتیبان روحانی معرفی می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از الف، محمدرضا تابش گفت: ما نمی توانیم برای اصولگرایان تعیین تکلیف کنیم، البته آنان مکانیزمی را طراحی کردند که بر اساس آن به اجماع برسند ولی خبرهایی که جسته گریخته از سوی آنان به گوش می رسد بر این مبناست که این اجماع 100 درصد حاصل نشده است.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس افزود: شواهد امر هم حاکی از این بود که این اجماع حاصل نمی شود چون از ابتدا هم طیف های اصولگرایی به این حرکت نپیوستند، منتقد بزرگ آنان نیز علی لاریجانی بود که در یک جلسه علنی نقد خود را نسبت به این جریان و تشکل ارائه کرد.

تابش ادامه داد: البته نحله های فکری هم که وجود دارد که از نظر فکری خیلی نزدیک به هم نیستند و در این زمینه جریان احمدی نژاد هم از اول راه خود را از جریان اصولگرایی جدا کرد از این رو فکر نمی کنم این جریان با یک ابزار واقعی بتواند به یک اجماع برسد.

وی همچنین گفت: ممکن است اصولگرایان در دقیقه آخر به یک نفر برسند ولی در مباحث انتخاباتی حتما با چهار یا پنج نفر وارد میدان می شوند از این رو اصلاح طلبان نباید تنها با یک نامزد مقابل آنان باشند و باید یک کاندیدای پشتیبان نیز در میان اصلاح طلبان وجود داشته باشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس تاکید کرد: آقای روحانی در مباحث انتخاباتی باید از عملکردش دفاع کند، خیلی نمی تواند آرمان ها و ایده ها را مطرح کند ولی کسانی که رئیس جمهوری نیستند، می توانند این موضوع را مطرح کنند، از این رو وجود نامزد پشتیبان ضرورت دارد ما نباید آقای روحانی را تک و تنها وارد این عرصه کنیم.

تابش تصریح کرد: نامزد پشتیبان اصلاح طلبان در چند روز آینده مشخص و معرفی می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.