وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ طرح عمرانی بدون کارشناسی در دولت تدبیر و امید آغاز نشده و همه اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی اصولی و دقیق انجام شده است.

وزیربهداشت:‌ طرحی بدون کارشناسی آغازنشده‌است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در آیین افتتاح بیمارستان 320 تخت خوابی بهلول گناباد افزود: طرح های عمرانی که در دولت یازدهم آغاز شده اند یا به اتمام رسیده و یا مراحل پایانی خود را طی می کنند که این بیمارستان یکی از آنها است.
وی با یادآوری نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: دولت به تنهایی توان رفع مشکلات تولید و توسعه اشتغال و کارآفرینی را ندارد و تحقق مطلوب این مساله عزم و همدلی همه مسئولان و متولیان را می طلبد.
وی تصریح کرد: باید همه بخش ها برای رونق تولید و اشتغال بسیج شوند و بدون بزرگ شدن بدنه دولت با برنامه ریزی اصولی برای رونق اقتصادی و اشتغال در سطح کشور تلاش کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر لزوم واقع بینی در زمینه مسائل اقتصادی گفت: باید سطح توقعات متناسب با واقعیت ها و داشته های جامعه باشد.
وی خاطرنشان کرد: باید توان نه گفتن در برابر خواسته های نابجا را افزایش داد و برابر آنها ایستادگی و قاطعانه با رانت خواری ها و فسادهای اقتصادی مقابله کرد.
بیمارستان 320 تختخوابی علامه بهلول گنابادی روز شنبه در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
برای ساخت این بیمارستان با زیربنای 23 هزار و 835 مترمربع در هفت طبقه 800 میلیارد ریال هزینه شده است.
بیمارستان بهلول گنابادی شامل بخشهای جراحی، اطفال، داخلی، زایشگاه، مامایی، اتاق های عمل، همودیالیز، داروخانه، مراقبتهای ویژه، ‌مراقبتهای ویژه قلب، آزمایشگاه مرکزی، رادیولوژی دیجیتال، ماموگرافی، سونوگرافی، سی.تی.اسکن و ام.آر.آی است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی عملیات اجرایی مجتمع بهداشتی و درمانی شادروان محمد علیزاده در گناباد آغاز شد.
ساخت این مجتمع با 2 هزارو 152 مترمربع زیربنا در چهار طبقه؛ 30 میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت و در بخش های آموزش بهورزی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت فعالیت خواهد کرد.
زمین این مجتمع توسط مرحوم علیزاده و همسر وی مرحومه صدیقه خزاعی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد اهدا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.