رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: زمینه سازی برای مشارکت پرشکوه و حداکثری مردم ، ایفای نقش حرفه ای و رعایت کامل بی طرفی از مهمترین اولویت های رسانه ملی در انتخابات 29 اردیبهشت است.

حضور حداکثری مردم و بی طرفی کامل، اولویت رسانه ملی در انتخابات/ پاسخ به انتقادات درباره پوشش اقدامات دولت روحانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از الف، دکتر علی عسکری عصر امروز در حاشیه بازدید از مراحل تکمیل دکور مناظره های انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه انعکاس خدمات و اقدامات و دستاوردهای سه قوه بویژه دستگاه اجرایی از وظایف قانونی و از افتخارات صدا و سیما است ، گفت : صدا و سیما باوجود انتقادهای برخی جریان های سیاسی ، بر اساس وظایف قانونی خود ، اقدامات و خدمات دولت محترم را پوشش گسترده و وسیع داده است زیرا رسانه ملی، امید آفرینی و نشان دادن پیشرفت کشور و پرهیز از سیاه نمایی را رسالت جدی خود می داند.

وی با تاکید بر اینکه نحوه تعامل صدا و سیما با دولت مستقر بی سابقه بوده است ،  افزود : آنتن رسانه ملی در سال 95 در بهترین زمان ، بطور متوسط ، روزانه 21 ساعت در اختیار مسئولان اجرایی کشور بوده است ضمن آنکه  وزرای دولت نیز ، بطور متوسط ، روزانه 6 ساعت آنتن رسانه ملی را در اختیار داشتند. 

رییس رسانه ملی خاطر نشان کرد : پوشش گسترده اقدامات دولت یازدهم درحالی انجام شده است که صدا و سیما در سخت ترین شرایط مالی قرار دارد . 

دکتر علی عسکری خاطر نشان کرد : با توجه به ورود به فضای انتخاباتی و شروع ثبت نام کاندیداها از روز سه شنبه این هفته  ، منطق حکم می کند ،صدا و سیما برای حفظ عدالت رسانه ای ، در انعکاس و پخش برنامه های اعضای دولت ، ملاحظاتی را تا پایان انتخابات در نظر بگیرد که دوستان دولت نیز بر آن صحّه می گذارند.

دکتر علی عسکری همچنین با اشاره به برنامه های متنوع و متعدد صدا و سیما برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ، تاکید کرد : فرصت های مناسب ، منصفانه و قابل توجهی در شبکه های تلویزیونی و رادیویی ، در اختیار همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که صلاحیت آنها احراز شود ، قرار خواهد گرفت ، بنابراین نیازی به صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات نیست.

رییس سازمان صدا و سیما اظهار امیدواری کرد : کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، با رعایت انصاف ، اخلاق و عدالت وارد صحنه انتخابات شوند و زمینه یک انتخابات پرشور و افتخار آمیز را فراهم آورند. آقای علی عسکری با تاکید بر اینکه رسانه ملی یک رسانه رشید و مردمی است و بر اساس فرمایش امام ره ، مردم را ولی نعمت خود می داند ، گفت : پیگیری مطالبات و مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بویژه مستضعفین و رساندن صدای مردم به گوش مسئولان  ، از اصلی ترین وظایف رسانه ملی است. 

دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه در نظر سنجی های دقیق صدا و سیما در شش ماه گذشته ، اشتغال اولویت اصلی مردم بوده است ، تاکید کرد : برغم برخی نا مهربانی ها اما صدا و سیما در کنار انعکاس خدمات مسئولان ، به پیگیری مطالبات و مشکلات مردم ادامه خواهد داد.

رییس سازمان صدا و سیما افزود : رسانه ملی همواره با شادی مردم می خندد  و در غم های مردم سوگوار است ، که نمونه بارز آن ، همراهی با اندوه مردم در حادثه پلاسکو و همچنین بردن شادی به خانه های مردم در ایام شادمانی نوروز است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.