۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
کد خبر: 518118

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: رنگ فیروزه ای به نشانه پاکی و ایمان، شکوفایی اعتقاد و تواضع در برابر خداوند یکتا با پیشنهاد کمیته تبلیغات شورای مرکزی این جبهه و پس از بررسی های کارشناسی با اکثریت آرا به عنوان رنگ سازمانی و نماد انتخاباتی جهادگران انتخاب شد.

اولین رنگ انتخابات ریاست‌جمهوری رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایرنا، وهاب عزیزی رنگ فیروزه ای را به عنوان رنگ نمادین جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی برای تبلیغات انتخاباتی سال 96 اعلام کرد و افزود: در متن و زمینه تمام محصولات تبلیغاتی این جبهه از این رنگ استفاده می شود.

وی ادامه داد: جبهه جهادگران ایران اسلامی که 15 سال سابقه فعالیت در حوزه های سیاسی و اجتماعی دارد اعلام کرده است در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و شورای اسلامی شهر دوره پنجم به عنوان یک جریان مستقل شرکت می کند و برای شوراهای اسلامی شهر با لیست مستقل «جریان سوم» وارد می شود.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی خاطرنشان کرد: جهادگران لیست جریان سوم شوراهای خود را با محوریت تخصص و تجربه از بین جوان های متخصص و مستعد انتخاب می کند.

عزیزی همچنین گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی تنها جریان سیاسی است که به صورت جدی در شبکه های اجتماعی ورود پیدا کرده است و این جبهه سعی دارد از طریق فضای مجازی افکار عمومی را با خود همراه کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.