بیرجند_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برای تحقق شعار امسال باید به دنبال تولید اقتصادی باشیم.

 برای تحقق شعار سال  باید به دنبال تولید اقتصادی بود

به گزارش قدس آنلاین، هاشم ولی پور مطلق شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات خوبی در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شد، بیان کرد: برای تحقق شعار امسال باید به دنبال تولید اقتصادی باشیم.

وی کشاورزی را بخشی بسیار زنده و پویا دانست و بیان کرد: بیش از ۷ هزار هکتار کشت دیم گندم و جو در خراسان جنوبی انجام شده است که امسال برداشت می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید به دنبال تولید اقتصادی باشیم افزود: همچنین باید به دنبال تولید پایدار باشیم.

شهرکی خاطرنشان کرد:سال گذشته توجه دولت به تأمین زیرساخت ها بوده است و در این مدت بیش از ۱۰ هزارهکتار اجرای آبیاری نوین انجام شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت ۴۶۳ کارگاه تولیدی بخش کشاورزی با حمایت تهسیلات سازمان بسیج سازندگی در خراسان جنوبی ایجاد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار و ۲۴ هکتار اجرای نوین آبیاری انجام شده است یادآور شد: در حوزه آبرسانی نیز ۷ درصد از انشعابات روستایی افزایش یافته است.

شهرکی اظهار داشت: نوع تسهیلاتی که دولت طی سال گذشته به بخش کشاورزی اختصاص داده بود٬ ۵۰۳ میلیارد تومان بوده که ۲۶۴ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی جهاد سال گذشته ۹۷ میلیارد تومان بوده است افزود: از این میزان  تاکنون ۶۴ میلیارد تومان نیز محقق شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.