اهواز _ جشن بزرگ مولود کعبه ٢١ فروردین ماه در شهرستان هفتکل برگزار می شود.

جشن بزرگ مولود کعبه در هفتکل برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حمید بهداروندی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل در این خصوص گفت: به مناسبت میلاد باسعادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) و روز پدر جشن بزرگی در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان هفتکل؛ حمید بهداروندی،  مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل در این خصوص گفت: به مناسبت میلاد باسعادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) و روز پدر جشن بزرگی در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: اجرای این جشن توسط گروه تئاتر چکاوک وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان هفتکل صورت می گیرد.

بهداروندی ادامه داد: این جشن شامل برنامه متنوعی از جمله موسیقی، نمایش، مولودی خوانی، و مسابقه است که توسط هنرمندان برجسته شهرستان و استان  اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: این جشن بزرگ ٢١ فروردین ماه امسال همزمان با روز پدر و میلاد امام علی (ع) راس ساعت ٢٠ و ۳۰ دقیقه در پارک شادی پذیرای شهروندان است.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل با اشاره به برگزاری مستمر جشن های مناسبتی توسط این اداره در طول سال اذعان داشت: استقبال مطلوبی از این مراسمات توسط شهروندان هفتکل صورت می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.