بیرجند- رئیس مجمع نمایندگان مجلس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید فرهنگ کار و تلاش در مردم نهادینه شود گفت: باید تکلیف دولت و مردم در تولید و اشتغال مشخص شود.

لزوم نهادینه سازی فرهنگ کار و تلاش/ تکلیف دولت و مردم در تولید و اشتغال مشخص شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا امیرحسنخانی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تکلیف دولت و ملت در اشتغال باید مشخص شود بیان کرد: باید برنامه ریزی و هدف گذاری انجام شود زیرا مشکلات ما در منطقه زیاد است.

وی با بیان اینکه دولت و ملت از یکدیگر جدا نیست اظهار داشت: هر اتفاقی که می افتد مردم از چشم نظام می بینند بنابراین مشکلات نباید تنها در میدان دولت باشد.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس خراسان با بیان اینکه باید در هر بخش در شهرستان ها ظرفیت اشتغال مشخص شود یادآور شد: همچنین باید وظایف مسئولان در این حوزه تعریف شود.

امیرحسنخانی با اشاره به اینکه در آمار بیکاری مشکل داریم افزود: در این راستا سال گذشته زحمت های زیادی کشیده شده است و قسمتی از زیر ساخت ها دنبال و نتایج خوبی حاصل شد اما واقعیت این است چرا واحد کنسانتره فردوس راه اندازی مجدد نمی شود و چند ماهی کارخانه کک تعطیل بود و در حال حاضر در حال فعال‌سازی است.

وی یادآور شد: اعتبارات خوبی برای بحران استان ها تعریف شده است اما نقدینگی نشده است که خواستار نقدینگی آن هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس خراسان جنوبی گفت:  با راه اندازی بیمارستان فردوس ۲۰۰ نفر اشتغال در بیمارستان فردوس ایجاد خواهد شد

وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها برای پروانه و اخذ مجوز دوندگی های زیادی را تحمل می کنند افزود: امروز جبهه اقتصادی مانند جبهه جنگ است و اگر می خواهیم اقتصاد را نگه داریم باید بسیجی وار وارد شویم.

امیرحسنخانی با اشاره به اینکه مردم و دولت باید با یکدیگر همکاری کنند اظهار داشت: همچنین باید فرهنگ کار و تلاش در مردم نهادینه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.