پزشکان رئال‌ مادرید تایید کردند دو دنده مدافع این تیم در جریان داربی مادرید شکسته است و په‌په مدتی از میادین دور خواهد بود.

شکستگی دو دنده مدافع رئال در برخورد با بازیکن خودی!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، رئال‌ مادرید در داربی مادرید به نتیجه‌ بهتر از تساوی یک بر یک برابر همشهری خود اتلتیکومادرید دست نیافت. در این بازی برخورد تونی کروس و په په باعث خروج مدافع پرتغالی از زمین مسابقه شد.

پزشکان رئال‌ مادرید بعد از پایان مسابقه تایید کردند دو دنده په‌په در جریان برخورد با کروس شکسته است. تاکنون میزان دوری این بازیکن از میادین فوتبال مشخص نشده است ولی به احتمال زیاد او علاوه بر از دست دادن بازی با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، رقابت‌های هفته آینده لالیگا را نیز از دست خواهد داد.

به نظر می‌رسد په‌په آخرین فصل حضور خود در رئال‌ مادرید را سپری خواهد کرد و او در تابستان از این تیم جدا شود. مدافع پرتغالی روز گذشته (شنبه) تک گل تیمش را وارد دروازه‌ یان اوبلاک کرد.

رئال مادرید در حالی بدون په‌په به استقبال بازی با بایرن مونیخ خواهد رفت که رافائل واران را نیز در اختیار نخواهد داشت و ممکن است زین الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید) از زوج ناچو و سرخیو راموس استفاده کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.