مرگ چوپان 77 ساله در گل و لای بند خاکی، قربانی شدن دختربچه بوشکانی قربانی در سانحه رانندگی و 12 عنوان حادثه امروز 20 فرودین در نقاط مختلف کشور خبری شد.

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

به گزارش «قدس آنلاین»، امروز 20 فرودین حوادثی چون آتش سوزی یک کارخانه متروکه در لالی، کشته و 1 زخمی در تصادف وانت سایپا با پراید در پلدختر خبری شدند که شرح آنها در ادامه می آید:

مرگ چوپان 77 ساله در گل و لای بند خاکی

جسد پیرمرد 77 ساله از اهالی روستای دهنو بخش دیهوک در گل و لای یکی از بندهای خاکی اطراف روستا پیدا شد.

این پیرمرد صبح دیروز همراه با گله گوسفندان به بیابانهای اطراف روستا رفته بود که خانواده وی در پی تاخیر بازگشت او،  با تعدادی از اهالی روستا به دنبال پیرمرد رفتند .

اما گله گوسفندان را بدون چوپان پیدا کردند و با تماس با هلال احمر، این نیروها به منطقه اعزام شدند و در جستجو با ماموران نیروی انتظامی، جسدش را در گل و لای یکی از بندهای خاکی اطراف روستا پیدا و به روستا منتقل کردند.

دختربچه بوشکانی قربانی سانحه رانندگی شد

یک دستگاه وانت مزدا در جاده روستایی بوشکان به شُلدان سه راهی حسین آباد با یک دختر هفت ساله برخورد کرد و باعث مصدومیت شدید او شد.

این دختر بچه پس از انتقال به مرکز درمانی بوشکان، در آنجا جان باخت.

پلیس راه استان بوشهر علت حادثه را بی‌توجهی راننده به جلو اعلام کرده است.

بخش کوهستانی بوشکان از توابع شهرستان دشتستان در فاصله 150 کیلومتری شرق بوشهر قرار دارد.

دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس در مشهد

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: ساعت 23 و 35 دقیقهدستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس در مشهد بیست و چهارم اسفند ماه گذشته و در شب چهارشنبه پایان سال عده ای داخل خودروی پلیس راهور در بلوار هاشمیه ترقه پرتاب کردند.

قاضی سید جواد حسینی افزود : در این حادثه یک سرهنگ پلیس و یک سرباز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

او با بیان اینکه شناسایی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت ، خاطرنشان کرد : پس از انجام تحقیقات 2 متهم 18 و 31 ساله در این زمینه دستگیر شدند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه عاملان برهم زدن نظم و امنیت در چهارشنبه پایان سال شناسنامه دار می شوند ، ادامه داد : پرونده این متهمان در شعبه 206 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در جریان رسیدگی و در حال تحقیقات تکمیلی است.

تلف شدن 3 هزار قطعه مرغ و 116 راس دام

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: 3 هزار قطعه طیور و 116 راس دام سبک و تلف شدن 3 هزار قطعه مرغ و 116 راس دامسنگین بر اثر زلزله 6 ریشتری 16 فروردین در سفید سنگ فریمان تلف شد.

دکتر مجید روحانی نژاد افزود: این زلزله در چهار شهرستان مشهد، فریمان، تربت جام و سرخس باعث خسارات و تلفات دام و طیور شده است.

او گفت: در این زلزله سقف یک واحد مرغداری با ظرفیت 10 هزار قطعه در روستای تیمنک علیا شهرستان تربت جام فرو ریخت و سه هزار قطعه مرغ گوشتی 35 روزه تلف شد.

روحانی نژاد با بیان اینکه میزان تلفات دام سنگین و سبک در روستاهای درگیر زلزله خراسان رضوی 112 راس دام سبک و چهار راس دام سنگین است افزود: طبق بررسی های انجام شده در شهرستان سرخس تلفات دام و طیور گزارش نشد اما دیوارهای چند دامداری ترک خورد و آسیب دید.

گروههای دامپزشکی پس از وقوع زلزله با هدف پیشگیری بیماریهای عفونی و مشترک جهت بررسی منطقه، ضدعفونی و دفن بهداشتی لاشه ها به مناطق زلزله زده خراسان رضوی اعزام شدند.

خراسان رضوی با 7 میلیون راس دام سبک و 330 هزار راس دام سنگین حدود 8 درصد جمعیت دامی کشور را در اختیار دارد

مهار آتش سوزی یک کارخانه متروکه در لالی

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

ضایعات کارخانه متروکه باتری سازی شهرستان لالی در جاده لالی -اندیکا آتش گرفت که پس از چند ساعت تلاش آتش نشانان خاموش شد.

در این حادثه حجم انبوهی از مواد پلاستیکی مورد  استفاده در صنعت باتری سازی که در فضایی باز و در مجاورت این کارخانه قرار داشتند در آتش سوزی کاملا سوخت و دود و خاکستر زیادی در منطقه پخش کرد .  مهار آتش سوزی یک کارخانه متروکه در لالی

این آتش سوزی عصر دیروز در حالی رخ داد که کارخانه باتری سازی لالی سال ها پیش به علت مشکلات زیست محیطی و عوارضی که برای مردم و منطقه داشت تعطیل شده است .

این دست آتش سوزی ها برای چندمین بار است که در محل دفن زباله ها و در منطقه گردشگری چم سور به پا می شود و باعث آلودگی محیط زیست و آزار و اذیت شهروندان می شود.

یک کشته در واژگونی کامیون در جاده کیاسر - ساری

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

در انحراف و واژگونی کامیون خاور در جاده کیاسر - ساری یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر مصدوم شد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های مازندران گفت : این حادثه حدود ساعت 24 دیشب ، در حوالی رستوران لنگر در جاده کیاسر  - ساری به تلمادره رخ داد .

اشکپور افزود : در این حادثه مرد ۵۰ ساله ای در دم جان باخت و جوان ۲۰ ساله ای مصدوم شد.

وی گفت: مصدوم با خودروی  اورژانس پایگاه کیاسر  به درمانگاه کیاسر منتقل شد.

نوزادی 10 ماهه قربانی بی احتیاطی والدینش شد

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

رییس پلیس راه گیلان امروز گفت : در برخورد پژو پارس با پژو آردی در محدوده رحمت آباد جاده رشت – قزوین نوزادی 10 ماهه در دم جان باخت.

سرهنگ حسین محمد پور افزود : به رغم اینکه برخورد 2 خوردوی سواری با هم شدید نبود اما به دلیل اینکه نوزاد دختر در آغوش مادرش که سرنشین جلو پژو پارس بود در برخورد با شیشه جلوی خودرو جان باخت.

وی بی توجهی راننده پژو پارس به جلو را علت این تصادف اعلام کرد.

این حادثه در جاده رشت - قزوین رخ داد.

تلف شدن 40 راس دام بر اثر تصادف در پلدختر

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

کامیون در پلدختر احشام یکی از عشایر پلدختر را زیر گرفت، در این حادثه 40 راس گوسفند تلف شد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: یک دستگاه کامیون بنز که از پلدختر به سمت اندیمشک در حرکت بود، در گردنه روستای پاعلم احشام یکی از عشایر منطقه را زیر گرفت که در این حادثه 40 راس گوسفند تلف شد. 

سرهنگ صفر عبدالوند علت این حادثه را بی توجهی رانننده کامیون به جلو اعلام کرد.

3 کشته و 1 زخمی در تصادف وانت سایپا با پراید در پلدختر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: ساعت 7:50 دقیقه صبح امروز 1 خودروی وانت سایپا با 1 سواری پراید در کیلومتر 45 جاده خرم آباد به پلدختر تصادف می کند که در پی آن 3 تن کشته و یک تن نیز مصدوم شدند.

صارم رضایی افزود: این حادثه ساعت 8 صبح به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر لرستان اطلاع داده شد که 10 دقیقه بعد تیم های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان خود را به محل حادثه رسانند.

وی گفت: با توجه به فعالیت شبانه روزی سامانه امدادی 112 جمعیت هلال احمر انتظار داریم در صورت بروز هر گونه حادثه بلافاصه مردم استان با این شماره تماس بگیرند که بتوانیم سریعا تیم های امدادی خود را به محل حادثه اعزام نماییم.

پیدا شدن جسد پیرمردی تالشی در جنگل

فرمانده انتظامی تالش امروز گفت : جسد  پیرمردی 70 ساله در جنگل روستای کرگانرود تالش در نزدیکی خانه اش پیدا شد.

سرهنگ عباس اسماعیلی افزود :  روستاییان جسد  وی را نیم ساعت پس از فوتش در جنگل پیدا کردند.

وی گفت : جسد پیرمرد 70 ساله به پزشکی قانونی تالش منتقل شد.

فرمانده انتظامی تالش اضافه کرد : تحقیقات پلیس پس از اعلام نظر پزشکی قانونی آغاز خواهد شد.  

آتش سوزی 2 مغازه و یک خانه

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت امروز گفت : یک کارگاه مبل سازی در بلوار امام رضا (ع) رشت امروز آتش گرفت که 25 آتش نشان با استفاده از 7 خودروی اطفای حریق ، این آتش سوزی را در کمتر از 15 دقیقه مهار و از گسترش آن جلوگیری کردند.این 3 حادثه تلفات جانی نداشت

بابک رمضانی افزود : علت و میزان خسارت مالی این آتش سوزی در دست بررسی است.

وی گفت : همچنین یک مغازه  پوشاک در خیابان امین الضرب رشت امروز آتش گرفت که 25 آتش نشان با استفاده از 7 خودروی اطفای حریق ، آتش سوزی را در کمتر از10 دقیقه  مهار و از سرایت آن به مغازه های دیگر جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اعلام کرد : علت  و میزان  خسارات مالی این حادثه هنوز مشخص نیست.

بابک رمضانی گفت : یک خانه قدیمی خالی از سکنه نیز امروز در محله زرجوب آتش گرفت که 35 آتش نشان با استفاده از 10دستگاه خودروی اطفای حریق ، این آتش سوزی را در مدت 10 دقیقه مهار کردند.

وی افزود : علت  و میزان  خسارات مالی این حادثه در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت تصریح کرد : 3 آتش سوزی امروز تلفات جانی نداشت.

جان باختن نوجوان آق قلایی در گرگانرود

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

این پسر 12 ساله برای توپ بازی به حاشیه این رودخانه رفته بود که در آن سقوط کرد.

پیش از ظهر امروز نوجوانی 12 ساله ساکن یکی از روستاهای آق قلا به علت سقوط در گرگانرود جان خود را از دست داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این حادثه حدود ساعت 10 امروز، از سوی ساکنان روستای چن سولی آق قلا، به مرکز کنترل هماهنگی هلال احمر گزارش شد.جان باختن نوجوان آق قلایی در گرگانرود

علیرضا صیاد افزود: تیم اعزامی از هلال احمر آق قلا، پیکر بی جان این نوجوان را از داخل گرگانرود به بیرون منتقل کردند.

صیاد افزود: احتمال دارد این نوجوان به علت وحشت از سقوط، دچار اسپاسم شده و یا به اصطلاح سکته کرده باشد اما علت تامه فوت را باید پزشکی قانونی پس بررسی، اطلاع رسانی کند.

او افزود: منطقه ای که این نوجوان به داخل رودخانه سقوط کرده در ابتدای روستا و جزء مناطق کشاورزی و حاشیه ای بافت مسکونی است.

وی ادامه داد: ظاهرا متوفی به همراه یکی از همسالان خود برای توپ بازی به این محل آمده بود که داخل رودخانه سقوط کرد.تا همبازی وی به بزرگترهای آبادی اطلاع دهد زمان گذشته بود.

او از دستگاه های مسئول در ایمن سازی رودخانه ها خواست تا مناطق خطرناک را ایمن سازی و علامت گذاری کنند.

شهرستان آق قلا در شمال گلستان و در فاصله 15 کیلومتری گرگان، مرکز این استان واقع است.

گرگانرود از رشته کوه آلا داغ در بجنورد در خراسان شمالی سرچشمه می گیرد و پس از طی 250 کیلومتر و عبور از چندین شهرستان گلستان از ناحیه خواجه نفس در نزدیکی گمیشان به دریای خزر می ریزد.

نجات جان مادر و دختر بویراحمدی پس از حمله گراز

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

مادر و دختری که در ارتفاعات کوه قلات در 20 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد مورد حمله گراز وحشی قرار گرفته بودند توسط اورژانس هوایی امداد رسانی و نجات یافتند.

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: مادر و دخترهم نجات جان مادر و دختر بویراحمدی پس از حمله گرازاستانی که مشغول بوته کنی گونه های گیاهان خوراکی و دارویی در ارتفاعات منطقه قلات شهرستان بویراحمد بودند مورد حمله گراز وحشی قرار گرفتند.

جلال پوران فرد افزود: ماموران اورژانس هوایی و تکنسین های گروه پروازی، پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی و امدادی برای مادر و دختر که از ناحیه ی شکم، پهلو و پا دچار آسیب شده بودند آنان را برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

وی ادامه داد:حال عمومی این مادر 33 ساله و دختر 11ساله خوب گزارش شده است.

تلف شدن 4 راس دام در اثر انفجار مین در قصرشیرین

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین از انفجار یک قبضه مین به جا مانده از تلف شدن 4 راس دام در اثر انفجار مین در قصرشیریندوران جنگ تحمیلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اثر این انفجار چهار راس گوسفند عشایر مستقر در منطقه که در حال تعلیف بودند، تلف شدند.

نعمت الله نازپرورده با بیان اینکه این انفجار صبح امروز در مراتع حاشیه نوار مرز رسمی پرویزخان منتهی به پاسگاه قلعه سفید رخ داد، افزود: در این حادثه صاحب احشام هیچ گونه آسیبی ندید و نامبرده در سلامت کامل است و تن‌ها چهار راس دام متعلق به این فرد تلف شدند.

وی خاطرنشان کرد: سیل، بارندگی و جاری شدن رودخانه‌های فصلی سببب جابجایی مین‌های به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی می‌شود و به همین خاطر به مسافران و گردشگران و همچنین کشاورزان و دامداران منطقه توصیه می‌شود که از دست کاری اشیا مشکوک خودداری کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه هم اکنون نیروهای انتظامی و کارشناسان مین زدایی در حال پاکسازی محل و بررسی موضوع هستند، گفت: پارسال در مجموع ۲۰ مورد انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در این شهرستان مرزی رخ داد که در اثر آن یک تن کشته و ۱۲ تن مجروح و یا دچار موج گرفتگی شدند.

یک کشته در تصادف سمند و هیوندا در آق قلا

از مرگ چوپان در گل و لای تا دستگیری عاملان پرتاب مواد آتش زا به خودروی پلیس

رئیس پلیس راه گلستان گفت: این حادثه 14:30 دقیقه امروز رخ داد بر اثر برخورد خودروی سمند و هیوندا در سه راهی انبارالوم به اینچه برون در شهرستان آق قلا، یک نفر جان باخت و 3 تن زخمی شدند.

سرهنگ علی عبدی افزود: در این حادثه 4 نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از زخمی ها که دختری 7 ساله بود به علت جراحات شدید، جان خود را از دست داد.

سرهنگ عبدی؛ سبقت غیر مجاز خودروی سمند را علت این حادثه اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.