اهواز-مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ۲۵ فروردین ماه جاری در اهواز خبر داد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اهواز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، افشین حیدری درجمع خبرنگاران در جلسه برگزاری همایش پیاده بزرگ پیاده روی خانوادگی در استانداری خوزستان اظهار کرد: این همایش در راستای توسعه ورزش همگانی و  ایجاد نشاط عمومی در استان  روز جمعه ۲۵ فروردین ماه در جاده ساحلی شهرستان اهواز مقابل پل غدیر اهواز (کابلی) تا پل طبیعت کیانپارس برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت های اصلی ما برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط در جامعه است افزود: که در این بخش برنامه های خوبی برای شهروندان در سال ۹۶ در نظر گرفته ایم.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان بیان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جمعه این هفته با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار می شود که بی شک درایجاد شور و نشاط بین مردم تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: این همایش به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش و جوایز نفیسی از جمله خودرو پراید نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: هماهنگی های لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه صورت گرفته است و امیدواریم با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.