عضو کمیسیون انرژی از موافقت این کمیسیون با تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه خبر داد.

تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری یک پالایشگاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مهر، هدایت الله خادمی در گفتگو از تصویب تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی به اتفاق آراء در نشست امروز کمیسیون انرژی خبر داد.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون انرژی گزارشی مبسوط از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی تهیه کرده است، افزود: در نشست امروز به دلیل عدم حضور وزیر از توضیحات رئیس سازمان خصوصی سازی خودداری شد و پس از آن درباره تحقیق و تفحص مذکور رأی گیری شد که تمام اعضای کمیسیون به اتفاق آراء به این تحقیق و تفحص رأی مثبت دادند.

 خادمی اظهار داشت: نظر اعضای کمیسیون انرژی این است که در حوزه واگذاری های مشابه دیگر تحقیق و تفحص صورت گیرد تا اشکالات و نواقص احتمالی به مردم اطلاع داده شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر دستور کار کمیسیون انرژی تصریح کرد: تحقیق و تفحص از شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت آب نیرو و آب و برق خوزستان در دستور کار کمیسیون قرار داشت که نمایندگان تقاضا کننده تحقیق و تفحص سوالات خود را مطرح کردند و وزیر توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد که در نهایت این تحقیق و تفحص توسط اعضای کمیسیون رد شده و رأی نیاورد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.