۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
کد خبر: 518441

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در مورد پیروزی قاطعانه تیمش برابر ساندرلند صحبت کرد.​​​​​​​

 مورینیو: زلاتان گره بازی را باز کرد

به گزارش قدس آنلاین، روز یکشنبه شیاطین سرخ موفق شدند با ارائه نمایشی برتر با ۳ گل ساندرلند را مغلوب کرده تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشند.

مورینیو گفت: بازی با تساوی بدون گل اغاز شد اما همیشه نیاز به بازیکنی است که قفل بازی را باز کند و هر تیمی تعداد زیادی از این دست بازیکنان دارد. امروز زلاتان این کار را انجام داد.

نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و این نتیجه با توجه به عملکرد دیروز سیتی و لیورپول حاصل شد زیرا ما یک شانس انتخاب بین آری یا خیر داشتیم که ما آری را انتخاب کردیم.

وی افزود: با نمایشی خوبی موفق به کسب سه امتیاز شدیم. حریف ما در جدول شرایط خوبی ندارد و برای چنین تیم هایی، زمانی که از حریف عقب می افتند کار دشوارتر خواهد شد. می توان احساسات منفی را در اطراف ساندرلند حس کرد و این اوضاع زمانی به وجود می آید که به سقوط نزدیک باشید.

سرمربی تیم منچستر یونایتد همچنین گفت: عملکرد لوک شاو بهتر شده زیرا نگرش و سطح تمرینات او بهبود یافته است. اشتباه برای هر کسی رخ می دهد اما در تیمی مانند یونایتد تاوان بیشتری دارد. شاو بازیکن جوانی است و با بهبود نگرش می تواند موقعیت های بهتری برای خود ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.