اتفاقاتی که در دیدار تیم های استقلال و گسترش فولاد افتاد ترس را به جان سرمربی و کاپیتان آبی پوشان انداخته است.

ترس به جان منصوریان و رحمتی افتاد/ شاید کاپیتان استقلال کنار گذاشته شود!

قدس آنلاین - گروه ورزشی: دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در حالی برگزار شد که از قبل گرم کردن بازیکنان برخی تماشاگران شروع به توهین و فحاشی علیه سیدمهدی رحمتی کردند و این اتفاق تا پایان بازی هم ادامه داشت.

این فحاشی ها در حالی صورت گرفت که رحمتی هیچ مشکلی با تماشاگران گسترش ندارد و به همین خاطر غیرطبیعی بود که آنها علیه کاپیتان استقلال فحاشی کنند. یکی از نزدیکان باشگاه استقلال که در این سفر آبی پوشان را همراهی می کرد به خبرنگار قدس آنلاین خبر داد که رحمتی قبل از حضور در زمین می دانسته که این اتفاق برایش رخ خواهد داد چرا که از شب قبل پیامک های تهدیدآمیزی دریافت کرده است.

این منبع آگاه و مطلع تاکید کرد که برخی چهره هایی که روی سکوها حضور داشتند و علیه رحمتی شعار دادند افرادی بودند که به عنوان لیدر سابقه حضور در کنار استقلال را دارند و به نوعی مرتبط با امیر قلعه نویی بوده اند. ظاهرا یکی از لیدرهای روی سکوها از سوی استقلالی ها شناسایی و مشخص شده که او دوست یکی از نزدیکان امیر قلعه نویی است.

در این مورد گفته می شود ایجاد رعب و وحشت برای کاپیتان استقلال از این جهت صورت گرفته که وی برای دیدار حساس استقلال و تراکتورسازی به تبریز نرود و امیر قلعه نویی کار راحت تری برای شکست دادن تیم سابقش داشته باشد. ظاهرا همه فحاشی ها و توهین هایی هم که صورت گرفته در همین راستا بوده تا رحمتی از سفر به تبریز منصرف شود.

پس از این اتفاقات علیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی برای تصمیم گیری در مورد این سفر دچار ترس و وحشت شده اند و نمی دانند باید چه کنند. از سویی اگر رحمتی با استقلال به تبریز نرود این تیم از نظر فنی دچار ضعف خواهد شد و ممکن است این بازی حساس را واگذار کند.

از سوی دیگر اگر رحمتی به همراه استقلال راهی تبریز شود ممکن است اتفاقاتی بدتر از دیدار با گسترش در انتظار او باشد و کار به جاهای باریک کشیده شود. به همین خاطر هنوز مشخص نیست در سفر به تبریز رحمتی همراه استقلال خواهد بود یا این تیم از دروازه بان دومش استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.