۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 518567

تیم بنیادکار ازبکستان برای رویارویی با ذوب‌آهن تنها 16 بازیکن خود را در اختیار دارد.

حریف ذوب‌آهن با 16 بازیکن به ایران آمده است!

به گزارش قدس آنلاین، سرگئی لوشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن ایران اظهار داشت: در ابتدا از باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که استقبال خوبی از ما داشتند. همیشه در اصفهان از ما به خوبی استقبال شده است و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و دو تیم بازی خوبی را از خود ارائه کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به عدم پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا، چه برنامه‌ای برای دیدار با ذوب‌آهن دارد، گفت: ما به هیچ عنوان زنگ تفریح تیم‌های گروه نیستیم. ما از سه سال پیش دست به جوانگرایی زده‌ایم، به همین دلیل اهداف‌مان برای سال‌های آینده است و در حال حاضر روی لیگ داخلی تمرکز داریم. تیم ما تنها پنج بازیکن باتجربه دارد و دیگر بازیکنان‌مان همه کمتر از 25 سال سن دارند.

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان خاطرنشان کرد: اینکه برای دیدار فردا (سه‌شنبه) چه برنامه‌ای داریم در روز بازی مشخص می‌شود و هواداران باید تا روز بازی منتظر بمانند.

لوشان درباره اینکه تیمش در دیدار فردا محروم و یا مصدوم دارد، تصریح کرد: برای دیدار فردا با دو دروازه‌بان و 14 بازیکن به ایران آمدیم! ما دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داریم و در دیدار فردا بازیکنان حوان‌تر شانس نشان دادن خودشان را دارند.

سرمربی بنیادکار ازبکستان در پاسخ به این سؤال که ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر تنها پیروزی خود را مقابل این تیم به دست آورده است و چه برنامه‌ای برای مهار مهاجم‌های زهردار این تیم دارد، بیان کرد: همان‌طور که می‌دانید فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توانم درباره نتیجه دیدار صحبت کنم، دیدار گذشته ما مناسب و مطلوب نبود اما در بازی فردا با روحیه برای پیروزی تلاش می‌کنیم.

همچنین در ادامه نشست خبری دلشا، بازیکن بنیاد کار ازبکستان درباره دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن ایران اظهار داشت: آن چیزی که می‌دانیم این است که فردا (سه‌شنبه) بازی آسانی نداریم، اما به صعود امیدواریم و همه تلاش خود را برای این دیدار می‌گذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.