بیرجند_ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه نفوذ دشمن به گونه ای است که برای ما تصمیم سازی و تصمیم گیری می کند و به اسم انقلاب بر مردم مظلوم ما تحمیل می کند گفت: راهی برای نجات انسان جز قانون عدل نیست.

راه نجات انسان از نفوذ دشمن قانون عدل است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در همایش انقلابی گری ائمه جماعت استان بیان کرد: همه جهان هستی متکی به قانون عدل است و  قانون عدل همه جا همراهش است.

وی با بیان اینکه راه حرکت هدفمند تشکیلات زیبای هستی عدالت است یادآور شد: عالم تشریح نیز اینگونه است و قانون آن قانون عدل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جایگاه انسان نیز بر قانون عدل مشخص می شود افزود: آنچه در دنیای امروز اعم از قتل و جنایات و غیره مشاهده می شود به دلیل این است که انسان از ریلی که انبیاء الهی با وحی و فطرت انسان تعریف کردند خارج شده است.

عبادی اظهار داشت: هرچه در هر دینی از چارچوب این قانون خارج باشد از انبیاء نیست و اگر تاریخ را مرور کنیم مشاهده می کنیم تاریخ از افتراهای به ساحت انبیاء پر است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما اسلام ما است خاطرنشان کرد: امروزه نفوذ دشمن به گونه ای است که برای ما تصمیم سازی و تصمیم گیری می کند و به اسم انقلاب بر مردم مظلوم ما تحمیل می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی راه نجات انسان از نفوذ دشمن را قانون عدل دانست و افزود: اگر ما تماشاچی باشیم تا دشمن انقلاب را تعریف کند و احکام فقهی را به بازی بگیرد نه تنها چیزی به دست نیاوردیم بلکه بدترین ظلم را کرده و آبروی خدا و امام علی (ع) را نیز برده ایم.

عبادی با بیان اینکه بالاترین قشری که می تواند روشنفکری عقلی و شرعی مردم در صحنه اسلام باشد علمای شایسته دین است گفت: باید از این فرصت طلایی برای آنچه که فطرت مردم به آن گره خورده است به مردم برای پیاده شدن عدل کمک کنیم و آرمان های انقلاب را در دل خطور کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.