۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
کد خبر: 518731

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: بیمارستان سوانح سوختگی و پرتوی امروز-دوشنبه- در اراک کلنگ زنی می شود.

صالحی: از گردنه ترامپ عبور می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،  علی اکبر صالحی امروز دوشنبه و در آیین افتتاح بخش دستاوردهای هسته ای موزه دفاع مقدس با اشاره به آغاز ساخت بیمارستان سوانح سوختگی و پرتوی اظهار کرد: این بیمارستان در مجاورت بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک احداث می شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: ملتی که به تاریخ خود بی اعتنا باشد و به جوانان، سرداران، بزرگان خود بی اعتنا باشد، زمانه بی رحمانه با آن برخورد می کند. ملتی ریشه دار است که به تاریخ خود توجه کند.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در تحلیل انقلاب اسلامی باید دو عامل تدبیر و تقدیر را مد نظر داشته باشیم، ادامه داد: در تحلیل انقلاب اسلامی باید ببینیم تدبیر و کارآمدی مسوولین چگونه بوده است اما این تحلیل به تنهایی کافی نیست و باید عنصر دیگر را هم مد نظر داشته باشیم.

صالحی اضافه کرد: در خیلی از مواقع در انقلاب اسلامی به لبه پرتگاه رسیده بودیم و هر آن امکان داشت همه چیز فرو بریزد. اگر چه اقدامات زیادی شده بود اما خداوند مقدر کرده بود انقلاب اسلامی را از پیچ و خم ها عبور دهد.

وی افزود: یکی از این پیچ و خم ها برجام است، صحبت در این باره زیاد می شود اما من می دانم چه خبر است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مقدر شده بود از این گردنه عبور کنیم، گفت: در مقطعی تحریم‌های فلج کننده داشتیم و شرایط به سمتی می رفت که بغرنج تر شود، البته تدبیر به کار رفت و مقام معظم رهبری راه را باز کردند اما تقدیر هم کار خود را کرد.البته خودشان در این گردنه گیر کرده اند.

معاون رییس جمهوری اضافه کرد: از این گردنه عبور کردیم و از گردنه ترامپ هم ان شاءلله عبور خواهیم کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.