۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
کد خبر: 518733

نرخ جدید انواع مرغ،ماهی و گوشت در بازار منتشر شد.

گوشت گوسفندی در سراشیبی قیمت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به آخرین  وضعیت نرخ مرغ و ماهی در بازار اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده با افزایش ۱۰۰ تومانی از ابتدای هفته درب مرغداری ۴ هزار و ۹۰۰، مرغ آماده به طبخ درکشتارگاه ۶ هزار و ۶۵۰، تحویل درب واحدهای صنفی ۶ هزار و ۸۰۰ و خرده فروشی ۷ هزار و ۴۵۰ تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۶ هزار و ۴۵۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۷ هزار و ۴۵۰ تومان است.
یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه با کتف ۱۲، سینه بدون کتف ۱۳ و فیله مرغ ۱۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش قیمت مرغ طی روزهای آتی در بازار خبر داد و اضافه کرد: با توجه به روند کاهش تقاضا در بازار احتمال کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت در روز آتی وجود دارد چرا که نرخ‌های فعلی به سبب عدم عرضه مرغداران کاذب است و دوامی زیادی ندارد.

وی نرخ جدید انواع ماهی در سال جاری در بازار را اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر نرخ هر کیلو شیر جنوب ۲۷، قزل آلا ۱۲، تیلاپیا ۱۹، آزاد ۸ هزار و ۵۰۰، حلوا سیاه ۲۸، سنگسر طلایی ۲۲، سالمون ۱۴ هزار و ۵۰۰، شوریده ۳۷ و سرخو ۲۲ هزار تومان است.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به آخرین تغییرات نرخ گوشت در بازار اظهار داشت: امروز هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با کاهش ۵۰۰ تا هزار تومانی با نرخ ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان به مغازه دار و ۳۸ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.
وی با اشاره به دلایل اصلی کاهش قیمت گوشت گفت: رکود بازار، کاهش تقاضا و عرضه انبوه دام از جمله دلایلی اصلی این کاهش است.


به گفته ملکی با عرضه انبوه دام در ماه‌های اردیبهشت و خرداد پیش بینی می‌شود که کاهش قیمت‌ها در بازار استمرار یابد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در خصوص تأثیر قاچاق دام بر قیمت‌ها تصریح کرد: طی ماه‌های آینده با وجود عرضه انبوه در میادین، قاچاق دام نمی‌تواند نوسانات قیمت در بازار را به همراه داشته باشد. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.