معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه گفت: از دیدگاه ایران اقدام تجاوزکارانه آمریکا به سوریه کاملاً محکوم است و آن را کمکی به تروریست‌ها می‌دانیم.

حمله امریکا به سوریه، کمک به تروریست ها بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه در خصوص جلسه امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داشتیم که در آن تحولات منطقه را پس از حمله آمریکا به سوریه و همچنین اینکه چه کارهایی را باید در آینده انجام دهیم، مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: این مسئله که اقدام اخیر آمریکا علیه سوریه، اقدامی برخلاف قوانین بین‌المللی است، مورد تائید همه اعضای شرکت‌کننده در این جلسه قرار داشت و ما بر این مسئله تأکید کردیم که این اقدام یکجانبه‌گرایانه آمریکا به هیچ وجه مورد تائید دیگر کشورها قرار نخواهد گرفت.

معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه با بیان اینکه همانطور که مقامات عالیرتبه ایران هم بارها اعلام کرده‌اند، این اقدام آمریکا مردود است، گفت: این مواضع جمهوری اسلامی ایران را مقامات دولتی و وزارت خارجه به طور مشخص با دیگر مقامات کشورهای خارجی مطرح کردند.

تخت روانچی تصریح کرد: از دیدگاه ایران اقدام تجاوزکارانه آمریکا به سوریه کاملاً محکوم است و آن را کمکی به تروریست‌ها می‌دانیم و امروز هم در جلسه کمیسیون در خصوص این مسئله و ابعاد مختلفی که دارد، به بحث و گفتگو پرداخته‌ایم و این قبیل بحث‌ها و گفتگوها با اعضای محترم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه‌دار خواهد بود و قرار بر این شد که هفته آینده هم جلسه دیگری را با دوستان کمیسیون داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.