وزیر سابق اطلاعات گفت: امروز یکی از معضلات بزرگ کشور مدیریت بد در مباحث اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

مدیریت بد در مباحث اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از معظلات کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام حیدر مصلحی امشب در مراسم جشن میلاد امام علی(ع) در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) زاهدان، اظهار داشت: امروز زندگی امام علی(ع) برای همه بشریت الگو است و قطعا پیروی از ایشان نتیجه اش سعادت و پیروزی است.

وی افزود: حضرت علی (ع) در همه مسائل از جمله مسائل سیاسی و اقتصادی بسیار دقیق عمل می کردند و اگر امروز می بینیم که رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند برگرفته از زندگی ایشان است.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) موضوع اقتصاد مقاومتی را به معنی واقعی کلمه در جامعه زمان خودشان به وجود آوردند، افزود: یکی از نمونه های توجه ایشان به اقتصاد درون زا احیاء نخلستان‌های بزرگ در اطراف مدینه بود.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه گفت: امروز یکی از معضلات بزرگ کشور مدیریت بد در مباحث اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: دشمن برای این انتخابات برنامه‌ریزی کرده تا همه را دچار اشتباه محاسباتی کند و باید مراقبت کنیم تا دچار اشتباه محاسباتی در اقداماتمان نشویم زیرا دشمن از این طریق تلاش دارد به اهداف خود برسد.

وی افزود: بحث نفوذ که رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشان به آن اشاره کردند و تاکید بسیار فراوانی نیز در این زمینه دارند موضوع بسیار مهمی است زیرا دشمن با طراحی بحث نفوذ قصد دارد به کشور ضربه وارد کند.

مصلحی بیان داشت: دشمن حدود ۱۰ اقدام را برنامه‌ریزی کرده تا ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری دچار اشتباه محاسباتی شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از این اقدامات دشمن تهدید است، ادامه داد: در چند سال اخیر می بینیم که آمریکایی ها مدام در سخنان خود از موضوع تهدید استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تهدید به جنگ آمریکایی ها تصریح کرد: ۳۸ سال است که این ها قصد جنگ با ما را دارند و حتی در هشت سال گذشته نیز تمام انرژی خود را به کار گرفتند اما دیدیم که به جایی نرسیدند.

وزیر سابق اطلاعات خاطر نشان کرد: امروز شاهد این هستیم که به لطف پروردگار نظام و انقلاب اسلامی همچنان راه خود را با قوت طی می‌کند و به این تهدیدها بی‌توجه است.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز جمهوری اسلامی در دنیا زبانزد است، افزود: این امنیت ساده به دست نیامده و ما برای به دست آوردن آن شهدا بسیاری را تقدیم کرده ایم.

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در دنیا، ادامه داد: متاسفانه برخی که در داخل کشور مورد نفوذ قرار گرفته‌اند نمی‌خواهند این قدرت جمهوری اسلامی را ببینید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.