۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 518831

سرمربی آرسنال با خشم و ناراحتی در نشست مطبوعاتی بعد از بازی با کریستال پالاس شرکت کرد و باز هم حاضر درباره آینده‌اش نشد.

ونگر: هیچ تمایلی برای صحبت درباره آینده ام ندارم!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال شب گذشته (دوشنبه) در هفته‌ سی و دوم لیگ جزیره با سه گل برابر کریستال پالاس شکست خورد تا شانس‌اش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تا حد زیادی کاهش پیدا کند. اگر آرسنال نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد، برای اولین بار در ۲۱ سال حضور آرسن ونگر در آرسنال این اتفاق رخ داده است.

آرسن ونگر بعد از شکست برابر کریستال پالاس گفت‌: با این نتیجه‌ حضور در جمع چهار تیم برتر برای ما بسیار سخت شد. صادقانه باید بگویم که امشب خیلی ناراحت شدم. چرا باید این بازی را می‌باختیم؟ بدون شک چنین باختی دردناک و ناراحت کننده است. اکنون راحت نیستم درباره آینده‌ام صحبت کنم. بگذارید برای یک زمان دیگر. شکست در فوتبال وجود دارد و در برخی بازی‌ها نمی‌تواند دردناک باشد ولی این شکستی که ما امشب برابر کریستال پالاس داشتیم، خیلی بد بود. هواداران خیلی ناراحت هستند و من این ناراحتی را درک می‌کنم و فکر می‌کنم بازیکنان من هم ناراحتی هواداران را درک کنند.

ونگر در پاسخ به این سوال که بازیکنانش در نیمه دوم تمایلی برای جنگیدن و بازگشت به بازی نداشتند نیز گفت‌: خیر این‌طور نیست. بازیکنانم مسئولیت پذیری بالایی دارند. برای ما هضم این باخت دشوار بود. بازیکنان هر چه که در توان داشتند را در زمین مسابقه نشان دادند. گل دومی که وارد دروازه‌ ما شد، همه چیز را تمام کرد. برابر تیمی بازی می‌کردیم که انگیزه زیادی داشت و از اشتباه‌های ما استفاده کرد. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

کریستال پالاس با هدایت سم الردایس بعد از این که توانست چلسی را شکست بدهد، این بار دیگر تیم لندنی دیگری یعنی آرسنال را نیز برد تا با کسب این پیروزی امیدهایش برای بقا در لیگ برتر حفظ شود.

آرسنال غیر از لیگ برتر باید در جام حذفی نیز رقابت کند. البته شاگردان ونگر هفته‌ آینده در خانه با میدلزبورو دیدار می‌کنند و سپس میزبان ساندرلند خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.