بجنورد- امام جمعه شهرستان بجنورد گفت:  اگر می خواهید اسلام ناب را بشناسید به علی بنگرید زیرا علی خروجی مکتب اسلام ناب و فارغ التحصیل دانشگاه محمد مصطفی است.

امیرالمونین علی ( ع ) خروجی مکتب اسلام ناب است
به گزارش قدس آنلاین، آیت الله یعقوبی درجمع طلاب ضمن تبریک این ایام خجسته و نورانی با اشاره به اینکه بیشترین آیات ولایت درسوره مائده است، گفت: اگر سوره مائده را سوره ولایت بنامیم گزاف نگفته ایم.
وی اظهارداشت: امیرالمومنین علی(ع) بوده که در حین نماز خواندن انفاق کرده واین واقعه بزرگ به عنوان یک سند ماندگار درقرآن ذکرشده  تا آیندگان این شخصیت مهم وبزرگ را بشناسند.
وی درادامه با اشاره به آیه ۲۰۵ سوره بقره به دوچهره انسانها در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ دو چهره انسانهای فاسد و مفسد و انسانهای صالح و مصلح ظهور کرده اند .
آیت الله یعقوبی خاطرنشان کرد: انسانهای صالح  همیشه دنبال تطهیر و اصلاح جامعه و انسانهای مفسد دنبال گسترش فساد و تباهی در جامعه هستند.
وی تصریح کرد: براساس فرمایشات قرآن برخی ازانسان ها ظاهرشان با باطنشان هماهنگی ندارد و درباطن دشمن سرسخت خدا و دین هستند و زمانی که به قدرت می رسند تلاش می کنند تا فساد را درجامعه گسترش دهند و جامعه را به تباهی بکشانند.
نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی ادامه داد: برخی ازمردم هم خودشان را وقف خدا و دین و با خدا معامله کرده اند که مصداق این آیه امیرالمونین علی (ع) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.