رئیس جمهور کشورمان خواستار توجه به گفتمان تولید و اشتغال و کار در سال جاری شد.

تولید و اشتغال گفتمان سال شود/ اخلاق را در انتخابات قربانی نکنیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی بعدازظهر سه شنبه در پایان افتتاح طرح های عمرانی در مازندران گفت: امسال گفتمان ما باید به تولید، کار و اشتغال تبدیل شود و جای خوشحالی است که پروژه ها آنقدر زیاد است که برای افتتاح آن فرصت نمی شود

رئیس جمهور افزود: بسیار خوشحالم که نشاطی بین مردم در زمینه اقتصادی ایجاد شده است.

رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: کاری که دولت یازدهم انجام داده این است که امید مردم به آینده کشور و نظام در جهت مادی و معنوی بیشتر شود و آینده را روشن تر ببینند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه ملت ما بزرگ است گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش بیشتری داشته باشیم و امروز شاهد تحرک جدیدی هستیم.

وی با اشاره به انتخابات فراروی و لزوم مشارکت و تحرک بیشتر مردم افزود: باید وحدت و انسجام خود را به دنیا در انتخابات نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق در انتخابات نباید قربانی شود گفت: مرغ زیبای اخلاق می تواند آرامش ایجاد کند و نباید به این مرغ تیراندازی شود و بال اخلاق و معنویت باید بالای سر ما باشد.

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد تا انتخابات خوب، پرشور و سالم که مایه خیر کشور باشد را شاهد باشیم و با بیان اینکه جامعه ما اسلامی است تصریح کرد: انتخابات ما آمریکا و دیگر کشورها فرق می کند و عشق به خاندان امامت و رسالت است.

وی تاکید کرد: امسال باید همه تلاش را برای تولید و اشتغال جوانان قرار دهیم و باید از نشاط مردم خوشحال شویم زیرا کینه ها رنج دهنده خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.