منابع سوری از ادامه پیشروی نیروهای ارتش در عملیات پاکسازی حومه تدمر و آزادسازی یک شهرک دیگر در حومه شمالی حلب خبر دادند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، نیروهای ارتش سوریه توانستند شهرک «خربه عندان» در حومه  شمالی حلب را از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد و خطوط دفاعی خود را در آن تثبیت کنند.

بر اساس این گزارش،  تیپ القدس فلسطین در این عملیات از  ارتش سوریه پشتیبانی کرد، سرکردگی تروریست‌های تکفیریرا باند موسوم به هیئه تحریر الشام(جبهه النصره) برعهده دارد.

در حمص نیز نیروهای ارتش کوه الابتر و کاخ الحابلات در جنوب تدمر را آزاد کردند و پس از آزادسازی برج سیریاتیل به سمت منطقه الصوانه پیشروی کردند.

ارتش سوریه همچنین استحکامات و مواضع گروه تروریستی داعش را در تپه‌های جنوب کوه‌های المزبد در شمال شرقی تدمر و اطراف میدان آراک و السخنه منهدم کرد که در نتیجه آن ده‌ها داعشی به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش دامنه کنترل مناطق شمال شرق تدمر در رشته‌ کوه‌های استراتژیک  مشرف بر  تدمر و اطراف آن را برای جلوگیری از هرگونه رخنه یا حمله داعشی‌ها گسترش داده‌اند.

از شرق پایتخت سوریه هم خبر می‌رسد که دامنه درگیری‌ها میان ارتش و تروریست‌های جبهه النصره در بخش شرقی محله القابون تشدید شده و یگان توپخانه و نیروی هوایی هم مواضع تکفیری‌ها را به شدت هدف قرار داده است. جنگنده‌های ارتش نیز اتاق عملیات تروریست‌های النصره را منهدم کردند که تمام تروریست‌های داخل آن کشته و یا زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.