بردسکن- مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان بردسکن در جشن و سرور عاشقان و ارادتمندان مولای متقیان حضرت علی (ع) برعمل کردن و تفکر ولایت در همه عرصه ها تاکید کرد و گفت: حرکت کردن برمحور ولایت می تواند ما را از هر انحرافی نجات دهد.

حرکت حول محور ولایت ما را از هر انحرافی نجات می دهد

 به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام علیرضا زارعی  با بیان اینکه در عصر غیبت طبق نص صریح روایات ائمه معصومین و سیره آن بزرگواران ولایت  جامعه اسلامی بردوش ولی فقیه می باشد گفت:  همانطور که در زمان حضور ائمه معصومین همه التزام به اطاعت و تبیعت از امام معصوم دارند در عصر غیبت نیز باید  همه التزام و تبیعت از ولی فقیه داشته باشند. 

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن عنوان کرد: تامادامی که در تمام عرصه ها در مسیر و خط ولایت حرکت کنیم هیچ انحرافی نمی تواند ما را مورد تهدید قرار  دهد و تمام شبهات و توطئه های دشمنان نقش برآب خواهد شد.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه  در ۵ مرحله عمر با برکت مولای متقیان فضایل ایشان را هیچ کسی نمی تواند کتمان کند گفت:  بیش از ۲۰۰ دانشمند اهل سنت در مورد شخصیت و فضایل حضرت علی (ع) متاب نوشته و شعر سروده اند. 

وی به تولد حضرت علی (ع) در خانه کعبه اشاره کرد و گفت:  جز حضرت علی (ع) هیچ کس دیگری در خانه کعبه متولد نشده است و این جز امتیازات  این امام همام است. 

وی همچنین گفت: بیش از دوهزار عالم اهل سنت نیز با مطالعه کتاب الغدیر علامه امینی شیعه شده اند که این مهم سند افتخاری  برای امیرالمومنین نیز است.  

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن عنوان کرد:  اگر چه ۱۴ قرن از ولادت  مولای متقیان می گذرد اما هنوز که هنوز است کلام مولا علی (ع) برای همه تازگی دارد و برماست که  سیر و منش آن حضرت را الگو و اسوه خود قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.