۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 519024

با حضور وزیر بهداشت ۱۳پروژه بهداشتی و درمانی در مازندران افتتاح شد.

افتتاح ۱۳ پروژه بهداشتی و درمانی در مازندران

به گزارش «قدس آنلاین»،  کلینیک های ویژه و تخصصی درمانی در شهرستان های رامسر، سوادکوه، فریدونکنار، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر از جمله این طرح ها است. برای ساخت این کلینیک ها که ارائه کننده خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به شهروندان هستند، بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

  احداث و تجهیز اورژانس و بلوک زایمانی در بیمارستان های زیراب و تنکابن، تجهیز سی تی اسکن و فلورسکوپی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، احداث و تجهیز آی سی یو بیمارستان تنکابن، توسعه و تجهیز اورژانس بیمارستان های محمودآباد و رامسر را از دیگر پروژه هایی است که در سفر رئیس جمهور وهیات دولت به مازندران به بهره برداری رسید. میزان اعتبار صرف شده برای اجرا این پروژه ها را ۱۴۲ میلیارد ریال است.

بنابراین گزارش از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ تاکنون حدود ۱۲۲ هزار متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی مازندران اضافه و برای ساخت این فضاها۶ هزار میلیارد ریال هزینه شد.   همچنین ۱۳۰ هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی با اعتبار حدود ۷ هزار میلیارد ریال هم در مازندران در دست ساخت است.   دولت یازدهم با اجرای طرح تحول نظام سلامت، سالانه ۱۰ هزار میلیارد ریال برای درمان مردم مازندران هزینه می کند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.