بهمن درّی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یازدهمین جلسه شورای سیاستگذاری صنعت چاپ که (هفته گذشته ) در دفتر معاونت با حضور اعضای شورا و دست‌اندرکاران صنعت چاپ کشور برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.<BR>

برگزاری جشن 200 سالگی حضور صنعت چاپ در کشور

به گزارش قدس انلاین این تقدیر به منظور فعالیت‌های ارزنده معاون امور فرهنگی در ارتقاء صنعت چاپ کشور و همچنین برگزاری موفق و مطلوب بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صورت گرفت.
بنابراین گزارش در این جلسه اعضا ی شورا گزارشی از برگزاری نمایشگاه دورپا و اقدامات صورت گرفته و حضور نمایندگان ایران در این نمایشگاه ارائه کردند.
بهمن درّی در این جلسه هدف از شکل‌گیری شورای سیاستگذاری با حضور بخش‌های خصوصی و بدنه صنعت چاپ را اجرایی کردن برنامه‌های بالقوه این صنعت دانست و خاطر نشان کرد: دقت در ظهور و بروز تاثیرگذاری فعالیت‌های این شورا، عملیاتی کردن راهکارها و پرداختن به اولویت‌های این صنعت و جامه‌ عمل پوشاندن به مصوبات و طرح موضوع و نظرگیری از مسئولین تصمیم ساز می‌تواند در تحقق اهداف پیش‌بینی شده راهگشا باشد.
معرفی اعضای کارگروه‌های اقماری شورا ی سیاستگذاری در جلسه بعدی
یکی از مصوبات این جلسه معرفی اعضای کارگروه‌های اقماری و تخصصی شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور بود که مقرر شد با تشکیل کمیته‌ای 5 نفره نسبت به ملاک‌های انتخاب اعضا ٬ بازنگری و توانمندی افراد مورد بررسی قرار گیرد و در جلسه آتی به رئیس شورا معرفی ‌شوند.
در این جلسه درباره برگزاری جشن 200 سالگی حضور صنعت چاپ در کشور و اهداف برپایی آن در روز ملی صنعت چاپ ٬ بحث و بررسی صورت گرفت.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.