اهواز _ دبیر ستاد انتخابات خوزستان، از فرایند اخذ رای در شهرهای امیدیه، خرمشهر، ماهشهر و بهبهان به صورت الکترونیکی خبر داد.

انتخابات در چهار شهر خوزستان به صورت الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین حبیب الله فضل الله پور، مدیرکل سیاسی استانداری و دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: ستاد انتخابات استان از۲۵ اسفند به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و کمیته هایی به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته در فرایند انتخابات تشکیل شد.

وی از برگزاری ۱۴ جلسه و ۴۶ مصوبه با حضور اعضای ستاد انتخابات استان خبر داد و افزود: در این راستا جهت آشنایی بیش از ۶۰ هزار عوامل اجرایی با فرایند انتخابات دوره های آموزشی برگزار شده که این آموزش ها همچنان ادامه دارد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان، از بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در هیئت های اجرایی خبر داد و تصریح کرد: از ۲۵ فروردین‌ صلاحیت افراد تایید شده به مدت هفت روز در هیات‌های نظارت استان و بخش مورد بررسی قرار می‌ گیرد.

وی اضافه کرد: بر اساس ابلاغ ستاد انتخاب کشور فریند اخذ رای در چهار شهر امیدیه، ماهشهر، خرمشهر و بهبهان به صورت الکترونیکی برگزار می شود که در این راستا بازدید های میدانی از این شهرستان ها در حال انجام اقدامات لازم جهت رسیدگی به مشکلات آن ها بویژه در حوزه فناوری در حال رسیدگی است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در سایر حوزه‌های انتخابی استان همانند دوره‌ های گذشته انجام می شود، ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی ها و بستر سازی صورت گرفته، انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.