رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از عملکرد این تیم مقابل الریان قطر به صورت سربسته انتقاد کرد.

انتقاد کاشانی از بازی پرسپولیس مقابل الریان و رفتار مهدی طارمی

به گزارش قدس آنلاین، جعفر کاشانی درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس برابر الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به صورت سربسته صحبت می کنم و می گویم اگر قرار است یک تیم در میادین بین المللی حضور یابد نیاز به کارهای اصولی دیگری دارد هم از نظر فنی داخل زمین و هم از نظر مسائل خارج از زمین. از تیم بزرگ توقعات بزرگ می رود ولی باید امکانات هم فراهم باشد.

وی افزود: بازیکنان باید جوابگوی این همه محبت هواداران باشند. در یک روز غیر تعطیل نزدیک به ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور یافتند که این قابل تقدیر است. باید با بازیکنان بیشتر کار شود تا جایگاه ارزشمند خود را بگیرند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس باید الریان را شکست می داد. اگر آن پنالتی گل می شد، شرایط فرق می کرد. البته بازیکنان پرسپولیس یک مقدار اواخر بازی کم آوردند. آنها در طول بازی هم عجله داشتند و این مسئله، تفکر سازنده را زیر سئوال می برد. حتی شانس آوردیم که الریان به گل نرسید و توپ آنها به تیرک دروازه خورد.

کاشانی در خصوص رفتار مهدی طارمی بعد از بازی و نشان دادن علامت سکوت در مقابل انتقاد هواداران گفت: این بازیکنان جوان هستند و باید ارشاد شوند. آنها باید بدانند پیراهن چه باشگاهی را بر تن کرده اند و چه نقشی روی فرهنگ جامعه دارند. طارمی هم گناهی ندارد و باید کار فرهنگی صورت بگیرد. پیراهن تیم که یک تکه پارچه بیش نیست ولی آنچه که به آن لباس ارزش می دهد، رفتار و منش بازیکنان است. امیدوارم در آینده کمتر با این مسائل روبرو شویم.

وی درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و بدهی هایی که مانع جذب بازیکن خارجی می شود تصریح کرد: هیچ وقت پرسپولیس به اندازه این دو سال در بحث مسائل مالی و بدهی خارجی ها خوب کار نکرده است. امیدوارم شرایط طوری باشد که همین مدیریت به کارش ادامه بدهد تا از تیمداری به باشگاهداری برسیم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس یادآور شد: درباره جذب بازیکن خارجی هم باید بگویم ما بهترین استعدادها را در کشور داریم و اگر بتوانیم در چارچوب مدون آنها را پرورش دهیم، بازیکنان خوبی خواهیم داشت. امیدوارم توجهی که به خارجی ها می شود، به همین نیروهای داخلی کشور بشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.