اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: عدالت محوری و احقاق حقوق ملت جوهره اصلی مدیریت در جامعه اسلامی است و خادمان به مردم باید با تعهد داشتن به قانون از انجام هر فعالیتی که ارزش‌های نظام اسلامی را زیر سوال می‌برد خودداری کنند.

مدیران ما باید اسلام علوی را الگوی بزرگ خود بدانند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعلی جامعه اظهار داشت: امروزه جامعه اسلام و انقلاب اسلامی ما نیازمند مدیران و مردان کاردان و فداکار است و در این زمینه باید گفت اگر فداکاری برخی از مردان جامعه نبود اکنون پیروزی انقلاب اسلامی را در دست نداشتیم.

وی افزود: در شرایط کنونی که جهان به مقابله با اسلام پرداخته، داشتن مدیرانی مدبر و انقلابی الزامی است و این جمله در مسئله حمله به سوریه صدق می‌کند، تاسیس اسرائیل برای مقابله با جهان اسلام و اشغال ۹۲ درصدی فلسطین به دست مستکبران بیانگر اسلام‌ستیزی غربیان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید مواظب باشند که کشتی با سعادت انقلاب اسلامی را در سلامت کامل به ساحلی امن برسانند و فراموش نکنند که این انقلاب امروز امانتی گرانقدر در دست ما است که باید برای نسل‌های بعدی نیز به امانت گذاشته شود.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به ایام ماه رجب گفت: انقلاب اسلامی ما به برکت حضور زنان و مردان مومنی پایدار است که در چنین ایامی به شب‌زنده‌داری و اعتکاف می‌روند تا خداوند متعال این انقلاب ارجمند را در سایه خود حفظ کند.

وی ادامه داد: مدیران ما باید اسلام علوی را الگوی بزرگ خود بدانند و در اخلاص همانند حضرت علی(ع) باشند و در مسیر خود بنده ابلیس نشوند زیرا جریان ابلیس همان جریان عبودیت برای ابلیس است که باید از آن دوری جست.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: سعادتمندترین افراد آنهایی هستند که بتوانند خود را از بند ابلیس وا رهانند، همه ما باید خود را از ابلیس نفس، ابلیس داعش، ابلیس آمریکا و شیطنت‌های درونی و بیرونی جدا سازیم و در مسیر آرمان‌های امام راحل حرکت کنیم و باقدرت از آرمان‌های امام و شهدا صیانت کنیم تا در نهایت سعادتمندی را نسیب خود سازیم.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: همه ما باید جریانات سال ۸۸ را به خاطر داشته باشیم و از شرایط کنونی غافل نشویم تا دوباره درگیر مسائلی نشویم که زمینه شادی دشمنان ما را فراهم سازد.

وی بیان کرد: امروز که در آستانه انتخابات قرار داریم اهداف، کلیات، مبانی نظام و آرمان‌های امام راحل نباید به دست فراموشی سپرده شوند و نباید بگذاریم که ابلیس نفس و شیاطین آمریکا بر ما غلبه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: ما نباید به دشمنانمان این اجازه را دهیم که گمان کنند ایران با عظمت زمینه اجرای اهداف آنها بوده و می‌توانند به مسائل داخلی کشور ما دامن بزنند و جامعه ما را به سمت یک دو قطبی بکشانند.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: همه ما باید در این شرایط حساس هم‌دست و متحد باشیم و دشمنان را علیه خود تحریک نکنیم زیرا این امر خیانتی بزرگ به جامعه و کشور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.